اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

جنگ دشمنان در عراق، لبنان و سوریه جنگ با ایران است

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه جنگ دشمنان در عراق، لبنان و سوریه جنگ با ایران است، گفت:‌ دشمنان با تفکر اسلامی و ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

جنگ دشمنان در عراق، لبنان و سوریه جنگ با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن برزگر صبح امروز در جمع خانواده‌های کمیته امداد در نشست بصیرتی با موضوع دفاع مقدس با تبریک این هفته اظهار کرد: امروز جنگ ما با دشمنان تمام نشده و همچنان در جنگ هستیم.

وی افزود: جبهه جنگ امروز فرق کرده و به مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تر از جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: 33 سال پیش کشور عراق با تشویق ایادی استکبار و به سرکردگی آمریکا و کشورهای اروپایی و حمایت‌های مالی و تسلیحاتی به ایران حمله کرد به امید اینکه می‌تواند طی چند روز نظام جمهوری اسلامی ایران را که با نثار خون هزاران جوان به دست آمده شکست دهد.

وی با اشاره به سازمان نظامی کشور ایران در آغاز جنگ تحمیلی بیان داشت: نیروهای نظامی کشور در آغاز جنگ هنوز سازماندهی نشده بود و جوانان با چند روز آموزش مقدماتی در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند.

برزگر با بیان اینکه در زمینه تجهیزات و سلاح‌های نظامی نیز ایران از امکانات اولیه محروم بود، اضافه کرد: قدرت معنوی رزمندگان اسلام ثابت کرد می‌توان در مقابل ظالمان ایستاد.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی نیز دشمنان و کشور عراق که توانست در کمتر از هفت ساعت کویت را اشغال کند مقاومت و ایستادگی جوانان و رزمندگان این مرز و بوم را تجربه کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: امروز نیز متجاوزان با استفاده از 110 هزار مزدور در سوریه و پشتیبانی‌های مالی و تسلیحاتی کشور‌های اروپایی و چند کشور حوزه خلیج فارس نتوانستند این کشور اسلامی را اشغال کنند و در نهایت به شکست خود در سوریه نیز اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در واقع با تفکر اسلامی و اباعبدالله الحسین(ع) و مکتب و ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

برزگر یادآور شد: جنگ دشمنان در عراق، لبنان و سوریه جنگ با ایران است زیرا معترف هستند نظام اسلامی ایران در الگودهی به کشورهای اسلامی نقش دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت و جهاد در مقابل ظالمان است، گفت:‌ این تفکر که اسلام حق است باعث شده جوانان سوریه، عراق و لبنان تا پای جان خود از مکتب و فرهنگ اسلامی دفاع کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار جنگ تحمیلی را پایان دشمنی دشمنان با کشور ایران ندانست و تأکید کرد: امروز جنگ همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز ما در جنگ هستیم البته نه جنگ نظامی بلکه جنگ در جبهه نرم و تهاجم و شبیخون فرهنگی که حساسیت‌ آن بیشتر از جنگ نظامی است.

برزگر با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن افزود: اعتقاد دشمنان بر این است که مردم ایران را نسبت به مسئولان بدبین کند و این امر تنها با فشار و تحریم‌های اقتصادی حاصل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان از این مهم غافل هستند که مردم  ایران با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی از حمایت نظام اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول