اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

ساماندهی ساخت و سازهای رشت ضرورت دارد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی، ساخت و سازهای شهر رشت باید ساماندهی شود.

ساماندهی ساخت و سازهای رشت ضرورت دارد

محمد حسین کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ساخت و سازهای غیرقانونی را یکی از معضلات شهری دانست و اظهار کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی برای جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف دارای ظرفیت‌هایی هستند که باید از آنها درست و به ‌موقع استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید قوانین دست و پا گیر موجب کاهش فعالیت در بخش ساخت و ساز شود، تصریح کرد: کنترل و نظارت در هنگام ساخت و ساز توسط شهرداری و سازمان نظام مهندسی می‌تواند خلاف ساختمانی را به حداقل برساند و موجب دقت عمل بیشتر و اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران این عرصه شود.

این عضو شورای شهر رشت، پراکندگی تبلیغاتی در شهر را یکی دیگر از معضلات فعلی دانست و تصریح کرد: بحث تبلیغات سطح شهر رشت باید ساماندهی شود تا چهره شهر مخدوش نشود.

وی، افزود: برای این منظور اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تشکیل کارگروهی در این زمینه درصدد هستند تا از این پس تمام برنامه‌های مکان‌های تعیین شده انجام گیرد.

کارگرنیا، گسترش ورزش همگانی را یکی از نیازهای اساسی دانست و خاطرنشان کرد: ورزش همگانی برای تمام اقشار جامعه و رده‌های سنی برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری باید به تمام ورزش‌ها به ویژه ورزش همگانی توجه ویژه داشته باشد و نباید تمام توجه خود را به ورزش‌هایی مانند فوتسال، فوتبال و ... معطوف کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل موجود در بین اعضای شورای اسلامی شاهد پیشرفت همه‌جانبه شهر رشت در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... باشیم. 

انتهای پیام/84002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول