اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان:

مشارکت عمومی در ساخت‌و‌سازها بهترین راه مردم با دستگاه‌ اجرایی است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان گفت: مشارکت عمومی در ساخت‌و‌سازها بهترین راه مردم با دستگاه‌ اجرایی است.

مشارکت عمومی در ساخت‌و‌سازها بهترین راه مردم با دستگاه‌ اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، فیض محمدریگی اظهار داشت: به منظور ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر زاهدان و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، شهرداری زاهدان با همکاری بخش خصوصی نسبت به راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی در خیابان طالقانی که در مرکز شهر قرار گرفته و بعنوان یکی از پرترددترین اماکن است، اقدام کرد که با افتتاح این پارکینگ و استفاده شهروندان از آن باعث کاهش چشمگیر ازدحام و ترافیک سنگین خودروها در مرکز شهر خواهد شد و از قفل شدن ترافیک این محل جلوگیری به عمل می‌آید.

وی افزود: به منظور تشویق مردم برای استفاده از این پارکینگ مقرر شد تا این محل از 15 روز تا یک ماه به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گیرد و علاوه بر این تمامی تابلوهای مربوط به پارکومتر موجود در محدوده اطراف پارکینگ جمع‌آوری و با همکاری پلیس راهور نیز جهت نصب تابلوهای توقف مطلقاً ممنوع در این محدوده اقدام شده است.

مدیر نظارت بر ساخت‌وسازهای شهری شهرداری زاهدان نیز با اشاره به نقش مشارکت‌های جمعی مردم در شکوفایی استعدادهای شهری، گفت: بحث مشارکت عمومی و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در امر ساخت و ساز مهم‌ترین نحوه همکاری مردم و بخش‌های غیردولتی با دستگاه‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات عمومی است.

فاطمه راشکی بیان داشت: یکی از مشکلات عمده شهر زاهدان موضوع عدم وجود فضای کافی برای پارک خودروها در محدوده مرکزی شهر (بازار) است و به همین علت بخش قابل توجهی از خیابان ها و معابر اصلی شهر در ساعت های طولانی توسط پارک وسایل نقلیه اشغال و موجب بروز ترافیک و اخلال در رفت و آمد می‌شود.

این مسئول، سهم مشارکت شهرداری را در اجرای این پروژه بیش از 43 ریال اعلام کرد و اظهار داشت: کاربری ملک موصوف بصورت تجاری – خدماتی و پارکینگ می باشد و شامل زیرزمین و همکف بصورت تجاری و 5 طبقه روی همکف بصورت پارکینگ بوده و دارای 5 هزار و 140 مترمربع مساحت است.

انتهای پیام/75005/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول