اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

کرمان همچنان پیشتاز در ساماندهی گلزارهای شهدا است

استاندار کرمان گفت: کرمان همچنان پیشتاز در ساماندهی گلزارهای شهدا است.

کرمان همچنان پیشتاز در ساماندهی گلزارهای شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در نشست ساماندهی گلزارهای شهدای استان کرمان، اظهار داشت: استان کرمان با اختلاف فاحش نسبت به سایر استان‌ها در زمینه ساماندهی گلزارهای شهدا رتبه نخست را دارد.

وی بیان کرد: تلاش مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان و سایر مدیران و اختصاص بودجه مناسب برای ساماندهی گلزارهای مناسب از علت‌های برتری استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها است.

استاندار کرمان از اختصاص 2.5 میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان کرمان طی سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام گلزارهای شهدا در استان کرمان طی سال جاری باید ساخته شود.

نجار، خواستار طراحی ویژه برای مزارهای تک شهیدی در استان کرمان شد و افزود: صنایع بزرگ و پیمانکاران کلان در زمینه ساماندهی گلزار شهدا اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: ما به بازسازی مزار شهدای گمنام به صورت یک حرم باشکوه نگاه می‌کنیم و برای ساماندهی این مزارها در استان کرمان به 3.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهدی ابوالحسنی خاطر نشان کرد: طرح‌هایی برای ساخت حرم گلزار شهدای گمنام طراحی شده است که آمادگی داریم این طرح‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول