اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه عنوان کرد

حمایت از ارزش‌های بومی از عملکردهای اداره‌کل ارشاد استان کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: حمایت از تولیدات فاخر و ارزش‌های بومی، محتوا محور کردن برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله عملکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه طی سه سال گذشته بوده است.

حمایت از ارزش‌های بومی از عملکردهای اداره‌کل ارشاد استان کرمانشاه

 به‌ گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در مراسم تجلیل از زحمات وی که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، گفت: من به‌ عنوان دوازدهمین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  بعد از انقلاب اسلامی از تاریخ 16 اسفندماه سال 89 تا به امروز در این سمت در استان کرمانشاه فعالیت کرده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه در این سال‌ها برای اشاعه و بسط آرمان‌های انقلاب اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته، تصریح کرد: حمایت از تولیدات فاخر و ارزش‌های بومی، محتوا محور کردن برنامه‌های فرهنگی و هنری و تجلیل از شورای فرهنگی عمومی استان به‌عنوان برترین شورا در سالی که گذشت، از جمله عملکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه طی سه سال گذشته بوده است.

به‌گفته آفتابی، محقق ساختن منویات مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه مبنی بر بزرگداشت هنرمندان اعم از شیعه و سنی، کسب مقام سوم پژوهش توسط این اداره‌کل در بین دیگر ادارات‌کل ارشاد سراسر کشور، چاپ کتاب مطبوعات استان کرمانشاه، چاپ اشعار نخستین کنگره شعر بانوان و تجهیز 10 مرکز دیجیتال در استان کرمانشاه از دیگر اقدامات انجام شده در دوره مدیریتی سه سال گذشته بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران مدیریت وی هیچ نشریه و روزنامه‌ای از استان کرمانشاه به دادگاه نرفته، تصریح کرد: راه‌یابی استان کرمانشاه به جشنواره موسیقی فجر، تجهیز و تعمیر سینماهای کرمانشاه و راه‌یابی فیلم فجر به کرمانشاه بعد از 31 دوره، فعال ‌شدن انجمن گرافیک استان کرمانشاه و خلق آثاری بی‌بدیل از دیگر کارهای صورت گرفته در دوران مدیریت بنده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه هشتم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از لحاظ ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سال 90، گفت: این رقم در سال 91 کم‌تر شده و از رتبه‌ای بهتر در این زمینه برخوردار خواهیم شد.

آفتابی با اشاره به اعتماد خود به واگذاری کارها به هنرمندان استان کرمانشاه، اعلام کرد: 2 بار به بنده مسئولیت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کردستان پیشنهاد شده که من به‌ دلایلی آن ‌را نپذیرفتم، چرا که به‌دنبال مسئولیت نیستم و تحصیل در مقطع دکترا در شهر مقدس قم از برنامه‌های من در آینده است و از هیچ‌کس گله‌ای نداشته و نخواهم داشت.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول