اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با الهام از مقالات پژوهشی جشنواره رضوی در کرمانشاه

ششمین جلد از مجموعه نسیم جنان به چاپ خواهد رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با الهام از مقالات برگزیده علمی ‌پژوهشی ارسال ‌شده به جشنواره کودک و نوجوان رضوی در کرمانشاه، ششمین جلد از مجموعه نسیم جنان به چاپ خواهد رسید.

ششمین جلد از مجموعه نسیم جنان به چاپ خواهد رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در اختتامیه یازدهمین مراسم علمی‌پژوهشی امام رضا(ع) در آینه ادبیات کودک و نوجوان که در مجتمع فرهنگی‌هنری انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: 71 اثر از 21 استان در سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد 12 اثر برگزیده شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش‌ترین مقالات ارسال ‌شده از استان‌های ایلام، مازندران و کرمانشاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بوده، تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی این جشنواره سطح بالای علمی مقالات است که مقالات ارسال‌ شده از جانب افرادی بوده که دارای مدارک فوق‌لیسانس به بالا هستند که این نشان‌دهنده غنای بالای این مطالب است.

آفتابی اعلام کرد: ششمین جلد مجموعه نسیم جنان که برگرفته از مقالات برگزیدگان جشنواره علمی‌پژوهشی رضوی در کرمانشاه است نیز به چاپ خواهد رسید که خمیرمایه‌ای از پژوهش‌های نخبگان کشور در این زمینه است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، این مقالات می‌تواند پایه‌ای برای فیلم‌سازی و برنامه‌های هنری قرار گیرد و از هم‌اکنون مسئولان فرهنگی کرمانشاه باید به دنبال برنامه‌ریزی دوازدهمین جشنواره علمی‌پژوهشی رضوی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان برای سال آینده باشند.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول