اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تشریح برنامه‌های مدیرکل ارشاد کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برنامه‌های کاری خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های مدیرکل ارشاد کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه صبح امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار داشت: حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه بسیار گسترده‌ای است و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و علمی دارد که کارهای ماندگار و اثربخشی انجام شود.

رحیمی‌زنگنه ادامه داد: استان کرمانشاه با برخورداری از فرهنگ غنی و دیرینه سهم بسزایی در فرهنگ ایران زمین داشته است و این پیشینه و پشتوانه باید زمینه‌ساز اقدامات اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بسیاری در فرهنگ‌سازی و آگاهی‌دهی به اقشار مختلف جامعه را بر عهده دارند، تاکید کرد: نگاه ما به رسانه‌ها ورای انعکاس یک رویداد است، چراکه رسانه‌ها نقش و کارکرد بسیار بیشتری دارند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رسانه‌ها علاوه بر انعکاس رویدادها در جهت‌دهی افکار جامعه، پیگیری مطالبات مردم، بیان مشکلات و رخدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و... نقش موثری دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بنا داریم به رسانه‌ها توجه بیشتری داشته باشیم، ابراز داشت: برنامه‌های خاصی باید برای روزهای بزرگ و تاریخ‌ساز مختص استان کرمانشاه انجام شود.

رحیمی‌زنگنه افزود: روزهایی همچون پنج مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه و 20 مهر ماه سالروز سفر نورانی و مبارک مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه از جمله این ایام خاص هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه توجه بیش از پیش به نشر کتاب و نویسندگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از نویسندگان و اهل قلم حمایت کنیم و تلاش می‌کنیم این کار را انجام دهیم.

رحیمی‌زنگنه بهره‌گیری از نظرات کارشناسان فرهنگی و اجتماعی را عامل مهمی در اجرای بهتر کارهای فرهنگی دانست و اعلام کرد: بخش‌های مختلف باید توسط متخصصان آن بخش مدیریت شود.

این مسئول اذعان داشت: باید به اقشار نیازمند و فقیر به ‌صورت ویژه توجه شود و کارهای فرهنگی غنی در این راستا صورت بگیرد و سیاست‌گذاری خود را در حوزه‌های مختلف تئاتر، موسیقی و... براساس نیاز فرهنگی جامعه تغییر خواهیم داد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول