اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه کرامت امسال صورت گرفت

غبارروبی بقعه سیدجعفر(ع) و بی‌بی آمنه‌خاتون(س) گچساران

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از غبارروبی بقعه سیدجعفر(ع) و بی‌بی آمنه‌خاتون(س) گچساران در دهه کرامت امسال خبر داد.

غبارروبی بقعه سیدجعفر(ع) و بی‌بی آمنه‌خاتون(س) گچساران

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اجرایی سازمان اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در راستای ساماندهی و غبارروبی امامزادگان و بقعه‌های متبرکه اشاره کرد و گفت: در دهه کرامت امسال بقعه متبرکه سیدجعفر(ع) و بی‌بی‌ آمنه‌خاتون(س) غبارروبی شد.

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استقبال از آئین‌های غبارروبی در سطح استان خوب بوده و همواره ارادت خود به ائمه و اهل بیت‌(ع) را نشان دادند، گفت: این سازمان با مشارکت هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه اقدام به غبارروبی و عطرافشانی می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آئین غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی آمنه‌خاتون(س) توسط کارشناس فرهنگی و اجتماعی و امور قرآنی گچساران و هیئت امنای امامزاده صورت گرفت.

چرومی با تاکید بر اینکه غبارروبی بقعه متبرکه سیدجعفر(ع) روستای چهاربیشه توسط معاون اوقاف و امور خیریه گچساران و هیئت امنای امامزاده صورت گرفت، گفت: انتظار می‌رود اعضای هیئت امنای دیگر امامزادگان با استقبال از چنین برنامه‌هایی یاریگر اوقاف باشند.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله نوری همدانی می‌فرمایند باید ترتیبی اتخاذ شود که در امامزاده‌ها فرهنگ اهل‌بیت(ع) ترویج یافته و مردم با معارف این بزرگواران آشنا شوند.

انتهای پیام/82011/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول