اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) خبر داد

اختتامیه اردوهای سازندگی هجرت

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) از برگزاری اختتامیه اردوهای سازندگی هجرت خبر داد.

اختتامیه اردوهای سازندگی هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، یکی از غرفه‌های پرطرفدار نمایشگاه به سازمان بسیج دانش‌آموزی تعلق دارد و قرار است در طول هفته دفاع مقدس مراسم اختتامیه طرح سازندگی هجرت در این نمایشگاه و با حضور مسئولان سپاه برگزار شود.

همان‌طور که می‌دانید چندسالی است در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان و محرومیت‌زدایی از سطح روستاها و مناطق محروم کشور اردوهای سازندگی هجرت 3 تعریف شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اهداف اجرای این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت، استفاده بهینه از مهارت نیروهای کارآمد و متخصص، ایجاد نشاط و تعالی و تقویت روحیه تعاون و نوع دوستی در میان قشر دانش‌آموزی و دانشجویی دانست و گفت: اردوهای هجرت 3 در فصل تابستان و تعطیلات نوروز که دانش‌آموزان و دانشجویان فراغت بیشتری دارند به اجرا درمی‌آید که شامل پروژه‌های عمرانی کوچک و زودبازده مانند رنگ آمیزی دیوار مدارس، مرمت نیمکت‌ها، بهسازی فضای سبز مدارس، ساخت پل‌های ارتباطی کوچک و محلی و ... می‌شود.

محمد ربیعی تصریح کرد: اکنون بعد از سه ماه فعالیت جهادی دانش‌آموزان و دانشجویان، اجرای این طرح به‌عنوان یکی از موفقیت‌آمیزترین طرح‌های فرهنگی و سازندگی معرفی می‌شود که در محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به ساکنان مناطق محروم استان تهران نقش بسزایی داشته است به‌همین منظور در راستای تجلیل از بسیجیان در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس با برگزاری اختتامیه طرح جهادی هجرت از زحمات و تلاش‌های بسیجیان قدردانی می‌شود.

رونمایی از 26 طرح عمرانی

پس از اتمام جنگ رسالت جدیدی در عرصه سازندگی برای بسیجیان تعریف شده است که در طول هفته دفاع مقدس، بخشی از اقدامات عمرانی و تاثیرگذار بسیجیان استان تهران رونمایی می‌شود.

در طول سال 26 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی  در قالب طرح محرومیت‌زدایی به همت بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به اجرا درآمده است که در هفته دفاع مقدس از این طرح‌ها رونمایی شد.

مهم‌ترین اقدامات عمرانی انجام شده در روستاها و شهرستان‌های محروم استان تهران شامل ساخت و تکمیل مساجد، حمام، سرویس‌های بهداشتی، تشکیل شبکه انتقال آب، خانه عالم و ... می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول