اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

16 پروژه ترافیکی در شیراز در حال اجرا است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در حال حاضر 16 پل و زیرگذر در شهر شیراز در حال احداث است.

16 پروژه ترافیکی در شیراز در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا محمدیان بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: از این تعداد پل و زیرگذر بین هشت تا 10 مورد آن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یکی از علت‌های تاخیر در اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز لزوم تامین زیرساخت‌های لازم است.

محمدیان ادامه داد: برخی از مردم معطلی بسیار در ترافیک را به پای مدیریت می‌گذارند و نباید سهولت در حمل و نقل و تردد را دست کم گرفت.

وی اضافه کرد: در دو ماه آغاز به کار شورای دور چهارم احداث پارک 240 هکتاری از پل چنار راهدار بر حاشیه رودخانه سلطان‌آباد تا مهدی‌آباد پیگیری شد که جنوب شهر را متحول می‌کند.

محمدیان ادامه داد: این پارک 240 هکتاری در قیاس با پارک آزادی که پنج هکتار است فضای سجادیه، والفجر، فرهنگیان و آن مناطق را متحول می‌کند.

تخریب آتش‌نشانی و الحاق به حرم علی‌ابن‌حمزه(ع)

اجرایی شدن طرح علی‌ابن حمزه دیگر موردی بود که وی تشریح کرد و گفت: با تخریب و الحاق آتش‌نشانی همجوار به حرم علی‌ابن حمزه (ع) در خیابان ساحلی زیرگذر از جلوی حرم عبور کرده و  یک پل شیشه‌ای به عنوان جاذبه گردشگری دو سوی آن را به یکدیگر متصل می‌کند.

به گفته وی، شهرداری شیراز باید ظرف یک ماه طرح فاز یک توسعه علی‌ابن حمزه (ع) را به شورای شهر ارائه دهد.

بررسی الزام ساخت مسجد در مجتمع‌های بالای 800 واحد در کمیسیون معماری و شهرسازی دیگر موردی بود که محمدیان به آن اشاره کرد و گفت: احداث چند فرهنگ‌سرا، زمین بازی، احیا و ترمیم مساجد، مسقف شدن مرکز فرهنگی بلوار ولایت، گسترش حسینیه ولیعصر در دهپیاله و واگذاری زمین به هیئت عاشقان ابوالفضل در این دو ماه پیگیری شد.

در این نشست دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: شورا با خدمات خود می‌تواند مردم را به نظام بدبین یا خوشبین کند.

محمدتقی تذروی افزود: فعالیت‌های شهرداری بلافاصله به چشم مردم می‌آید چنانکه اگر یک روز خدمات شهری فعالیت نکند بوی تعفن شهر را بر می‌دارد اما دستگاه‌های دیگر گاه تا مدت‌ها می‌توانند کاری را انجام ندهند و به چشم مردم نیاید.

وی با بیان اینکه شورا خود را در قبال علما و بزرگان پاسخگو می‌داند، تصریح کرد: بزرگان و علما هیچ‌گاه ما را از نقدهای خود محروم نکنند.

انتهای پیام/ 2448/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول