اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نیشابور:

تعریض خیابان‌‌ها بدون تغییر فرهنگ در ترافیک تاثیری ندارد

شهردار نیشابور گفت: تعریض خیابان‌‌های این شهرستان تا زمانی که فرهنگ ترافیکی عوض نشود، جوابگو نیست و باید محوریت بازار در خیابان امام خمینی بشکند تا ترددها به مرکز شهر کم شود.

تعریض خیابان‌‌ها بدون تغییر فرهنگ در ترافیک تاثیری ندارد

محمد حسن زرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور افزود: مسیر تردد تهران ـ مشهد از 10 روز آینده در این محل به باند جنوب منتقل می‌شود تا خاکبرداری مسیر شمالی آغاز شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم تا پایان سال سفت‌کاری کل مجموعه تحویل شهروندان ‌‌شود و همچنین بتوانیم از منابع ملی نیز برای ادامه پروژه استفاده کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: پیاده‌روسازی خیابان امام خمینی حدفاصل چهارراه انقلاب تا میدان امام خمینی از 15 روز قبل آغاز شده است.

زرندی با اشاره به اینکه این پروژه با رعایت ریز مسائل فنی و ایجاد تونل انرژی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: پیاده‌روسازی فردوسی شمالی تا قبل از زمستان به پایان می‌رسد.

به گفته وی، سیاست عمرانی شهرداری استمرار پروژه‌های شهری است که اولویت آن پروژه غیرهمسطح امام رضا(ع) باغرود است.

وی با اشاره به اینکه هیچ پروژه‌ای را بدون مطالعات، راه‌اندازی نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: پروژه جدید میدان بار نیشابور با مشارکت اعضای اتحادیه میوه و تره‌بار این شهرستان اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه آسفالت بلوار شهید بهشتی باید جمع‌آوری و دوباره آسفالت شود، افزود: نزدیک به 50 میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون برای آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر هزینه کرده‌ایم.

زرندی تصریح کرد: در نظام لکه‌گیری آسفالت معابر ما هم مانند مردم انتقاد داریم ولی مجبور بودیم در فاز یک چاله‌های خیابان‌ها و کوچه‌ها را پر کنیم.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول