اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد تعاون سپاه:

احداث سد کوچری پس از ارزیابی‌های فنی عملیاتی شد

وزیر سابق نیرو با بیان اینکه احداث سد کوچری از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: پس از انجام و ارزیابی‌های فنی احداث سد کوچری عملیاتی شد.

احداث سد کوچری پس از ارزیابی‌های فنی عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پرویز فتاح ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دیدار با مراجع و علما و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها و زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(س) مهم‌ترین هدف از سفر به شهر قم است.

وی خاطرنشان کرد: به صورت سالیانه جلساتی با حضور مدیران و مسئولان کل کشور بنیاد تعاون سپاه در جوار حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود تا مسائل و مباحث مورد نیاز بررسی شود و از برکات معنوی این بانوی بزرگوار بهره‌مند شویم.

رئیس بنیاد تعاون سپاه با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی گفت: بنیاد تعاون در این زمینه در حال فعالیت‌ و اقداماتی است تا با تدبیر و درایت در این زمینه گام بردارد.

وی در پاسخ به سوالی، بر اهمیت انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم اشاره کرد و افزود: طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز حالت زنجیره‌ای دارد و اگر هر بخشی در این زنجیره دچار مشکل شود، اثرات آن در کل مجموعه قابل مشاهده است.

وزیر سابق نیرو با بیان اینکه احداث سد کوچری از اهمیت فراوانی برخوردار است، عنوان داشت: پس از انجام و ارزیابی‌های فنی این کار عملیاتی شده و حتی مدیران آب شهرهای قم، گلپایگان، اصفهان و تهران این امر را قبول دارند.

وی با اشاره به اهمیت انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم گفت: با توجه به اهمیت این پروژه در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان به این پروژه شخصا ورود پیدا کردند و اعتباری اختصاص دادند.

فتاح خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر قم شهری زائرپذیر است، بنابراین زائران نیز از مزایای این آب بهره‌مند می‌شوند و از آن استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر احداث سد کوچری گفت: اگر این سد اجرایی نشود یکی از حلقه‌های این زنجیره ناقص می‌شود، ولی امیدواریم طرح انتقال آب به قم با قوت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/78003/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول