اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل:

ستاد توسعه راهبردی دامپروری اردبیل تهیه می‌شود

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا سند راهبردی توسعه دامپروری در استان اردبیل تهیه و تدوین شده و بند بند آن اجرایی شود.

ستاد توسعه راهبردی دامپروری اردبیل تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز پور‌سلیمان ظهر امروز در اولین جلسه کمیسیون توسعه سند راهبردی دامپروری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل اظهار داشت: دولت روحانی سعی کرده موانع تولید، صادرات و واردات را رفع کند.

وی با اشاره به قوانین دست و پاگیر تولید، صادرات و واردات در دولت گذشته یادآور شد: امیدواریم دولت فعلی با حذف قوانین دست و پاگیر موجب رونق صادرات و تولید شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل به نقش اردبیل در تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: اردبیل قطب کشاورزی است و باید با تدوین برنامه‌های راهبردی نقش مهم خود را نشان دهد.

پور‌سلیمان با اشاره به تدوین سند راهبردی سیب‌زمینی در اتاق بازرگانی اردبیل تصریح کرد: این سند نه تنها مورد توجه مقامات و مسئولان استانی است بلکه مورد توجه مسئولان کشوری نیز قرار گرفته است.

این مسئول تدوین سند راهبردی دامپروری را نه تنها اولویت استان اردبیل بلکه یک ضرورت برای کشور دانست.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: کارشناسان ذیربط باید با پیشرفته‌ترین تئوری‌های علمی در این راستا گام بردارند و در این زمینه اتاق بازرگانی اردبیل نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه دبیر کار گروه توسعه کشاورزی استان اردبیل نیز بیان داشت: امیدواریم سند توسعه راهبردی دامپروری تنها در حرف باقی نماند و عملیاتی شود.

بهروز خلیلی گفت: باید در سند توسعه راهبردی دامپروری استان اردبیل از نظرات علمی و دقیق کارشناسان و فعالان این بخش استفاده شود و با الگو قرار دادن دامپرورهای کشورهای پیشرفته و بر مبنای پتانسیل‌های منطقه تدوین شود.

وی به نقش اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل در تدوین و نگارش سند توسعه دامپروری اشاره کرد و ادامه داد: نقش اتاق بازرگانی در توسعه صنعت دامپروری، توسعه صادرات و جذب پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه کمیسیون توسعه سند راهبردی دامپروری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل، معاون امور دام جهاد کشاورزی، کارشناسان دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کار گروه توسعه کشاورزی حضور داشتند.

انتهای پیام/2007/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول