اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه

برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله تشریح شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی پرداخت.

برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد نجفی اظهار داشت: برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی از 20 لغایت 26 مهر ماه سال‌جاری در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

براساس گزارش استانداری، نجفی خاطرنشان کرد: دفتر بحران استان کرمانشاه به‌منظور مقابله با بحران‌های احتمالی به 14 کارگروه تخصصی تفکیک شده و هر کدام از این کارگروه‌ها قادرند در موقع احتمال وقوع بحران با شناسایی عوامل بحران‌زا، از هر گونه خطر احتمالی که مردم را با مخاطره روبه‌رو می‌کند، جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه پخش برنامه‌های تلویزیونی در راستای پیشگیری از عوامل بحران ناشی از بلایای طبیعی نقش موثری ایفا می‌کند، افزود: اداره‌کل بحران استان کرمانشاه ضمن هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص کاهش وقوع بحران‌های احتمالی در استان، این آمادگی را دارد که با ابزارهای متنوعی همچون تبلیغات محیطی، توزیع فیلم‌های آموزشی و نشست‌های هم‌اندیشی با فرمانداران، بخشداران و دهیاران در خصوص کاهش بلایای طبیعی ممانعت کند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به نقش رسانه ملی در کاهش آسیب‌های طبیعی و بحران زا، گفت: بی‌شک نقش رسانه ملی در تبیین، تشریح و آموزش این مهم می‌تواند بسترهای لازم را به‌منظور مقابله با هر گونه خطر احتمالی فراهم کند و مسیر خودباوری و اعتماد به‌نفس مردم عزیز کشورمان را در مقابل بلایای طبیعی افزایش دهد.

این مسئول برگزاری مانورهای فرضی، نشست با دهیاران روستاهای غرب استان و برنامه‌های متعدد دیگر را از اهم برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در استان کرمانشاه برشمرد.

انتهای پیام/2700/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول