اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بحران گچساران تصویب شد

شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهری قبل از بارش توسط شهرداری دوگنبدان

شناسایی نقاط حادثه‌خیز قبل از بارش توسط شهرداری دوگنبدان از جمله مصوبات مهم جلسه امروز هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بحران گچساران بود.

شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهری قبل از بارش توسط شهرداری دوگنبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای ستاد بحران گچساران به منظور سنجش و افزایش آمادگی در راستای مقابله با حوادث غیر مترقبه تشکیل شد، بر لزوم آموزش و آگاهی‌رسانی مردم توسط مسئولان تأکید شد.

از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه تأکید بر تقویت و آماده به‌کار بودن تجهیزات، امکانات امدادی و شناسایی و تعیین نقاط پرحادثه شهری و روستایی بود.

نظارت بر وضعیت آبراه‌های شهری در صورت بروز سیل توسط دستگاه‌های مربوطه و جلوگیری از ایجاد بحران در گچساران از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

سخنرانی رئیس جمعیت هلال احمر گچساران به عنوان مسئول امداد و نجات شهرستان قبل از خطبه‌های نماز جمعه 26 مهر ماه جاری، انجام مانور بحران به منظور آزمایش توانمندی‌ها و میزان آمادگی ادارات در هفته آینده و نصب بنر و تیزر آموزشی و اطلاع‌رسانی به منظور بالا بردن فرهنگ ایمنی در طول هفته آینده از جمله مصوبات این جلسه بود.

شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهری قبل از بارش توسط شهرداری دوگنبدان همچنین شناسایی نقاط حادثه‌خیز روستاهایی به ویژه چهاربیشه توسط اداره بنیاد مسکن گچساران از دیگر مصوبات جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بحران گچساران بود.

انتهای پیام/82001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول