اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز:

مدارس بهترین مکان برای ارائه آموزش‌های مقابله با بحران هستند

سرپرست معاونت عمرانی استاندار البرز با تأکید بر نقش آموزش‌ها در کاهش خسارات ناشی از حوادث طبیعی گفت: مدارس و دانشگاه‌ها بهترین مکان برای ارائه آموزش‌های مقابله با بحران هستند.

مدارس بهترین مکان برای ارائه آموزش‌های مقابله با بحران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید سریزدی ظهر امروز در نشست کارگروه مدیریت بحران کرج اظهار کرد: عدم آگاهی مردم و ترس از بروز این حوادث سبب می‌شود که در مواقع خطر با بیشترین خسارات مالی و جانی مواجه شوند.

وی ارائه آموزش‌ها را به مردم مهم ارزیابی کرد و افزود: دانشگاه‌ها و مدارس می‌توانند به عنوان مکانی مناسب برای ارائه این آموزش‌ها باشند.

این مسئول با تأکید بر این‌که ارائه آموزش‌ها می‌تواند ما را در مواقع بحران کمک کند، ادامه داد: نقش نیروی انسانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، لذا در مواقع بحران این نیروهای آموزش دیده می‌توانند با امدادرسانی و کمک‌های اولیه نقش اساسی را در کاهش خسارات داشته باشند.

یزدی مدیریت به‌موقع حوادث را مهم‌ترین روش برای مقابله با بحران دانست و گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت به‌موقع مهم‌ترین روش مقابله با بحران در زمان وقوع حوادث طبیعی است لذا باید با فرهنگ‌سازی، هماهنگی و ارائه آموزش‌های لازم به عموم شهروندان این آمادگی‌ها را در قشرهای مختلف مردم به وجود آوریم.

سریرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه سخنان خود یکی از اهداف دولت تدبیر و امید درباره مدیریت بحران را اتکا به داشته‌های موجود از همه آحاد جامعه اعلام کرد و افزود: برای مدیریت و آموزش بلایای طبیعی می‌توانیم از این داشته استفاده بهینه کنیم.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول