اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

قدرت قوای دفاعی ایران دشمن را ناتوان کرده است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: قدرت قوای دفاعی ایران و غیرت مردم موجب ناتوانی دشمنان در عملی کردن تهدیدها شده است.

قدرت قوای دفاعی ایران دشمن را ناتوان کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله حسن عالمی صبح امروز در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی گیلان پس از زیارت عاشورا با ذکر روایتی از امام صادق (ع)، اظهار کرد: حکومت جمهوری اسلامی در قبال مردم حقوقی را به‌عهده دارد که از جمله آنها امنیت، عدالت و فراوانی است.

وی، تامین امنیت جامعه را از وظایف مهم حکومت دانست و افزود: با توجه به تهدید مستمر دشمنان در 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت قوای دفاعی کشور و غیرت مردم موجب ناتوانی دشمنان در عملی کردن تهدیدها شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، دفاع از مرزها، ارزش‌ها و اعتقادها را از ویژگی‌های مردم ایران ذکر کرد و یادآور شد: دشمن در برابر چنین مردمی ناتوان است.

وی با تصریح بر اینکه دولت مکلف است با مردم طبق عدالت رفتار کند، خاطرنشان کرد: دولت باید نیازهای مردمی را به وفور تأمین کند و این حق مردم است که معیشت مردم به خوبی تأمین شود.

عالمی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی کشور تلاش‌های فراوانی را انجام داده است، یادآور شد: برای کشوری با این همه ظرفیت و توانایی شایسته نیست که بخشی از گندم، برنج و گوشت خود را از خارج وارد کند.

وی متذکر شد: با توجه به حضور وزیر جدید جهاد کشاورزی که تجربه خوبی از گذشته در این وزارت دارد، امیدواریم تحولات بهتری در زمینه کشاورزی ایجاد شود.

انتهای پیام/2300/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول