اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی کشور

داوران قضاوت کننده در مسابقات کشتی جام استان برتر معرفی شدند

کمیته داوران فدراسیون کشتی کشورمان اسامی داوران قضاوت کننده در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جام استان برتر به میزبانی قم را معرفی کرد.

داوران قضاوت کننده در مسابقات کشتی جام استان برتر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت کشتی قم قرار است از صبح فردا بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی جام استان برتر در رده سنی جوانان باشد و به همین منظور تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها امروز وارد قم می‌شوند.

با توجه به این میزبانی و این‌که مربیان هفت تیم میهمان نیز همزمان در شهر مقدس قم حضور دارند، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی پیش از آغاز رقابت کشتی‌گیران تیم‌های شرکت‌کننده در قم، دوره کنترل و ارتقای درجه‌های داوری کشتی کشور نیز از امروز در قم برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، دوره کنترل و ارتقای درجه‌های 3 به 2، 2 به یک و یک به ممتاز و همچنین کنترل ممتاز داوران ملی در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی جام استان برتر در قم به انجام می‌رسد و کشتی‌ها نیز از صبح فردا آغاز می‌شود.

بر این اساس عزیزالله اطاعتی داور درجه یک بین‌المللی کشتی کشورمان به عنوان مدرس در این کلاس حضور دارد و از سوی دیگر برای برگزاری مطلوب رقابت کشتی‌گیران حاضر در این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی جوانان جام استان برتر در قم داوران قضاوت کننده نیز معرفی شدند.

داوران قضاوت کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام استان برتر در گروه دوم از مرحله مقدماتی این پیکارها در قم از استان‌های تهران، اصفهان و کردستان هستند و تا جمعه شب این مسابقات را بین هشت تیم حاضر در این گروه قضاوت خواهند کرد.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون کشتی کشورمان، در بین داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها عزیزالله اطاعتی از تهران به عنوان سرپرست فنی و ژوری حضور دارد و محمد ربیع‌پور از مازندران و علی زارع‌شریف از اصفهان نیز اعضای ژوری هستند.

همچنین سید محمد عابد هاشمی نسب از تهران و محمد رحیم پور از کردستان به عنوان دو داور درجه یک بین‌المللی قضاوت رقابت بین کشتی گیران عضو تیم‌های کشتی فرنگی جوانان قم، اردبیل، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، البرز، قزوین، گلستان و گیلان را انجام می‌دهند، ضمن اینکه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نیز ملزم به همراه داشتن حداقل یک داور هستند.

نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام استان برتر در میان استان‌های مرتبط با هر گروه به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود و یکی از گروه‌های مرحله مقدماتی از صبح جمعه به صورت متمرکز در یک روز در قالب دو گروه چهار تیمی و به میزبانی استان قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول