اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضاپور در گفت‌وگو با فارس:

تکواندوکاران قمی به 2 نقره مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

سرمربی تیم تکواندو خردسالان استان قم از موفقیت تکواندوکاران قمی در کسب دو عنوان نایب قهرمانی پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

تکواندوکاران قمی به 2 نقره مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

روح‌الله رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بسیار خوشحالم از اینکه حاصل ماه‌ها تلاش و تحمل سختی در آموزش دانش روز تکواندو به چهره‌های آینده‌دار این رشته به نتیجه منجر شد و توانستیم در مسابقات قهرمانی کشور به دو مدال ارزشمند دست یابیم.

وی ادامه داد: قم از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی در تکواندو برخوردار است و خوشبختانه تکواندوکاران قمی در سال‌های اخیر در میادین مختلف از جمله قهرمانی کشور، لیگ باشگاه‌های کشور و همچنین میادین برون مرزی این توانمندی را ثابت کرده‌اند.

سرمربی تیم تکواندو خردسالان استان قم در ادامه از درخشش تکواندوکاران آینده‌دار قمی در کسب دو عنوان نایب قهرمانی مسابقات تکواندو خردسالان کشور خبر داد و بیان کرد: در این پیکارها تیم‌ها و نفرات بسیار خوبی حضور داشتند و تیم قم خوب و قوی ظاهر شد.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران قمی موفق به کسب دو عنوان نایب قهرمانی پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان کشور شدند، اضافه کرد: ما توانستیم با کسب دو مدال نقره هم از نظر مدالی نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم و هم از نظر رتبه‌بندی در جدول رده بندی بخش تیمی جایگاه بهتری کسب کنیم.

رضاپور یاد آور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو در این پیکارها تکواندوکاران 34 تیم از سراسر کشور در خانه تکواندو با یکدیگر رقابت کردند که سرانجام تیم‌های البرز، مازندران و بوشهر اول تا سوم شدند و تیم قم در رده‌بندی تیمی در جایگاه هفتم ایستاد.

وی عنوان داشت: این در حالی است که در بخش انفرادی مسابقات تکواندو خردسالان قهرمانی کشور دو عنوان نایب قهرمانی برای قم به دست آمد و تیم قم در بین 34 استان هفتم شد در حالی که سال قبل یک نقره و یک برنز با رتبه دهم بین 30 استان حاصل عملکرد تیم قم بود.

سرمربی تیم تکواندو خردسالان استان قم در ادامه به مدال آوران و کادر تیم اعزامی هیئت قم در این دوره از مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: ابوالفضل مولایی در وزن هفتم مدال نقره این پیکارها را از آن خود کرد در حالی که محمد مهدی رشیدی در وزن هشتم مدال نقره را بر گردن آویخت.

وی به همکاران خود در کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی هیئت تکواندو استان قم به پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آقایان غلامرضا سام و محمدرضا حیدری تلاش بسیاری برای کسب این موفقیت‌ها به عنوان مربی داشتند، ضمن اینکه سرپرستی تیم را علیرضا ابوطالبی بر عهده داشت.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول