اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افکاری به فارس خبر داد

رقابت تکواندوکاران قمی در مسابقات لیگ برتر آینده‌سازان المپیک

رئیس هیئت تکواندو استان قم از آمادگی کامل تکواندوکاران قمی برای جدال با حریفان خود در مسابقات لیگ آینده‌سازان المپیک باشگاه‌های برتر تکواندو کشور خبر داد.

رقابت تکواندوکاران قمی در مسابقات لیگ برتر آینده‌سازان المپیک

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم تکواندو آینده‌سازان قم سال گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندو کشور موفق به کسب جواز حضور در پیکارهای لیگ برتر آینده‌سازان المپیک شد.

وی با بیان اینکه این تیم زیر نظر مربیان خود تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته است، اضافه کرد: تکواندوکاران قمی روز جمعه این هفته در مسابقات لیگ برتر آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو برای برگزاری این مسابقات، افزود: دیدارهای هفته دوم جام آینده‌سازان المپیک در حالی برگزار می‌شود که نوجوانان تکواندوکار قمی نیز در مصاف با حریفان لیگ برتری به میدان می‌روند.

وی یاد آور شد: دیدارهای هفته دوم از ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان تحت عنوان جام آینده‌سازان، روز جمعه بیست و نهم شهریورماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود و طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون،‌ در این دوره از مسابقات تکواندوکاران هفت تیم رقابت می‌کنند.

افکاری با اشاره به تیم‌های حاضر در مسابقات امسال لیگ برتر آینده‌سازان المپیک کشور ابراز داشت: تیم‌های مجتمع تولیدی کردان، شرکت رنگسازی ایران،‌ پاس قوامین،‌ دانشگاه آزاد،‌ صنایع استیل البرز،‌ مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و هیئت تکواندوی قم در این فصل حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار هفته نخست از ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک روز سه‌شنبه نوزدهم شهریورماه در خانه تکواندو تهران برگزار شد که در پایان نماینده البرز در صدر ایستاد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ادامه داد: در این هفته تیم صنایع استیل البرز با امتیاز سه و تفاضل شش در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت، در حالی که تیم مجتمع کردان با همین امتیاز دوم شد و تیم دانشگاه آزاد با امتیاز سه و تفاضل دو رده سوم را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: بر اساس جدول اعلام شده تیم‌های رنگسازی ایران،‌ مجتمع جوانه و هیئت تکواندو قم به ترتیب رده‌های چهارم تا ششم را از آن خود کردند، ضمن اینکه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو،‌ برترین‌های هفته نخست این لیگ را نیز معرفی کرد.

افکاری در پایان عنوان داشت: بهترین داور این مسابقات محمد کشانی از اصفهان بود، در حالی که عنوان بهترین سرپرست به کیومرث چگینی از استیل البرز، عنوان بهترین مربی به محمد علوی از مجتمع کردان و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار به‌ حسین حیدری از مجتمع کردان رسید و امیدواریم این هفته در بین برترین‌ها شاهد حضور نمایندگان تیم هیئت قم باشیم.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول