اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد

حضور 2 داور قمی در لیگ پومسه کشور

رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: دو داور قمی امروز مهمترین رقابت‌های فصل جاری لیگ پومسه قهرمانی کشور را قضاوت می‌کنند.

حضور 2 داور قمی در لیگ پومسه کشور

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های پومسه که در واقع بخش فرم رشته ورزشی تکواندو به شمار می‌رود با شرکت چهره‌های مدعی قهرمانی لیگ کشور امروز در حالی پیگیری می‌شود که دو داور قمی قضاوت‌کننده جدال مدعیان خواهند بود.

وی ادامه داد: پومسه بخش فرم رشته ورزشی تکواندو است که در سال‌های اخیر در کشورمان طرفداران زیادی پیدا کرده و قم نیز در کنار بخش کیوروگی یا مبارزه این رشته، ورزشکاران فعالی دارد و قرار است دو تن از بهترین داوران این رشته از امروز مسابقات قهرمانی لیگ مردان کشور را قضاوت کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: امسال هشتمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی لیگ مردان کشور با شرکت نفرات مدعی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و در حالی که قم یکی از استان‌های فعال در این رشته ورزشی به شمار می‌رود، در لیگ پومسه دو داور توانمند خود را معرفی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به معرفی داوران رقابت‌های لیگ پومسه کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو اضافه کرد: اسامی داوران قضاوت‌کننده در رقابت‌های هفته‌های چهارم تا ششم لیگ پومسه باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در حالی مشخص شد که از قم هاشم آقایی و محبوب نصیروند در بین قضاوت‌کننده‌ها حضور دارند.

افکاری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو رقابت‌های هفته‌های چهارم تا ششم از هشتمین دوره مسابقات لیگ پومسه آقایان باشگاه‌های کشور با عنوان جام ستارگان‌ از امروز هجدهم مهرماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها‌ مهدی کاشانیان به عنوان سر ناظر مسابقات حضور دارد، یاد آور شد: کمیته داوران فدراسیون‌ اسامی 25 داور حاضر در این دوره از رقابت‌ها را از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قم، گیلان، مازندران و همدان اعلام کرد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: بر این اساس اصغر فتحی،‌ محمد محلوجی،‌ حمید اسدالهی، علی‌اصغر ذوالفقاری، بهرام صادقی، محمدرضا زین‌العابدینی، احمد خدایی، مرتضی افتخاری و عباس رضایی از تهران و مجتبی نظم‌ده از البرز حضور دارند.

وی ابراز داشت: حمید دادنجاتی و آیت هاشمی از اصفهان، دانش دولتخواه از آذربایجان شرقی، اسماعیل لطف‌علی‌زاده و سعید مجتهدی از اردبیل، شهرام اسدی و داود قارداشخانی از زنجان، هاشم آقائی و محبوب نصیروند از قم، سیدمحمد رهبرهاشمی از گیلان، حسین اسماعیل‌پور،‌ محسن کاظمی،‌ فردین محمدعلی‌نژاد و مجید ناریان‌نجفی از مازندران و قربان دلشاد از همدان دیگر داوران حاضر در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول