اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن پنجم

تکواندوکار قمی در لیگ برتر کشور به میدان می‌رود

تکواندوکار قمی بعد از بازگشت افتخارآمیز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی بین‌المللی آزاد اوکراین آماده درخشش در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور می‌شود.

تکواندوکار قمی در لیگ برتر کشور به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این تکواندوکار قمی سیدمحمد رفیعی دارنده چندین مدال از رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی تکواندو است که در سال‌های اخیر با موفقیت‌های متعددی که در داخل و خارج از کشور کسب کرده به شاخص‌ترین تکواندو‌کار قمی تبدیل شده است.

رفیعی دارنده مدال طلای نوجوانان جهان، مدال طلای دانشجویان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد کره جنوبی، مدال طلای بین‌المللی جام فجر و مدال طلای بین‌المللی تکواندو آزاد اوکراین است و علاوه بر این‌ها، افتخارات بسیار بیشتری دارد که همگی موجب بلند آوازه شدن نام قم توسط این تکواندوکار ارزنده شده است.

این تکواندوکار خوشنام قمی که همزمان با فعالیت حرفه‌ای در این رشته، در تحصیل نیز ورزشکار موفقی محسوب می‌شود و هم اکنون مراحل پایانی تحصیلات عالی خود را سپری می‌کند و بلافاصله قصد دارد در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور حضور یابد.

رفیعی پیش از این سابقه فعالیت در تیم تکواندو مس کرمان و مناطق نفت‌خیز جنوب در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور را دارد و اکنون در نظر دارد به عنوان عضو تیم تکواندو پاس قوامین ناجا در مسابقات لیگ برتر به میدان و مصاف حریفان برود.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان برای سومین بار زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر را تغییر داد‌ه‌اند و گویا قرار است این مسابقات از ششم آبان آغاز شود و رفیعی در ترکیب تیم خود برابر حریفان صف‌آرایی کند.

بدین ترتیب فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور از ششم آبان ماه کلید می‌خورد و این رقابت‌ها با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس قوامین ناجا، سلحشور البرز، شهرداری شهر اندیشه، شهرداری ورامین، استیل‌البرز، شرکت ملی حفاری و مجتمع فرهنگی جوانه آغاز خواهد شد.

فصل جدید لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که سازمان لیگ این فدراسیون در چند روز گذشته اعلام کرده بود که قرار است مسابقات لیگ برتر از روز بیست و نهم مهر ماه برگزار شود اما با توجه به اعزام تیم ملی به بازی‌های هنرهای رزمی جهان در این زمان و تعویق یک هفته‌ای رقابت‌ها، مسابقات لیگ ‌برتر از ششم آبان شروع می‌شود.

سیدمحمد رفیعی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در ترکیب تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان توانست در رقابت‌های تکواندو بین‌المللی آزاد اوکراین مدال طلا و عنوان قهرمانی را کسب کرده و بر سکوی نخست بایستد.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول