اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست مجتمع گازی خبر داد

استقرار نرم‌افزار پایش آلاینده‌های هوا و پساب در مجتمع پارس جنوبی

رئیس حفاظت محیط زیست مجتمع گازی از استقرار نرم‌افزار پایش آلاینده‌های هوا و پساب در مجتمع پارس جنوبی خبر داد.

استقرار نرم‌افزار پایش آلاینده‌های هوا و پساب در مجتمع پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمدعلی حیدری‌پور صبح امروز در نشست با مسئولان مجتمع گازی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 44 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و تلاش برای رشد و پیشرفت این مجموعه از اولویت‌های مسئولان است.

وی افزود: توجه به مسایل زیست محیطی و ایمنی در دستور کار قرار دارد و برای موفقیت در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

حیدری‌پور با اشاره به اقدامات موثر این مدیریت در مجتمع کرد: نرم‌افزار مدیریت پسماند مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری کارشناسان واحد محیط زیست ستاد مجتمع و کارشناسان برنامه‌نویسی فناوری اطلاعات تهیه و به منظور عملیاتی شدن در اختیار کارشناسان محیط زیست پالایشگاه‌های مجتمع قرار گرفته است.

رئیس حفاظت محیط زیست مجتمع گازی بیان کرد: پروسه‌ ایجاد و نهایی کردن نرم‌افزار با تلاش و همکاری بی‌دریغ همکاران محیط زیست و واحد سیستم و نرم‌افزار مجتمع با حمایت رئیس HSE مجتمع، حدود یکسال به‌طول انجامید و با تشکیل کمیته محیط زیست در مهرماه و ارایه‌ نکات آموزشی چگونگی به‌کارگیری نرم‌افزار به همکاران محیط زیست پالایشگاه‌ها، این نرم‌افزار عملا در سرویس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: واحد محیط زیست مجتمع قصد دارد که این نرم‌افزار را به عنوان یک الگو به ستاد شرکت ملی گاز ارایه کند، تا در صورت امکان با توجه به عملیاتی بودن و انطباق این نرم افزار با فعالیت‌های خاص پالایشگاهی، توسط سایر شرکت‌های پالایشی کشور نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حیدری‌پور از استقرار نرم‌افزار پایش آلاینده‌های هوا و پساب در مجتمع پارس جنوبی خبر داد و افزود: واحد محیط زیست قصد دارد با استقرار نرم‌افزار پایش آلاینده‌های هوا و پساب در مجتمع، به رسالت خود که همانا حفاظت و حمایت از محیط زیست به بهترین نحو ممکن است عمل کند.

وی ابراز داشت: از همه امکانات و توانمندی موجود در رشد و پیشرفت مجتمع گازی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول