اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعمیرات پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد

انجام 1700 عملیات در تعمیرات ابزاردقیق فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

رئیس تعمیرات پالایشگاه دوم پارس جنوبی از انجام 1700 عملیات در تعمیرات ابزاردقیق فازهای دو و سه پارس جنوبی خبر داد.

انجام 1700 عملیات در تعمیرات ابزاردقیق فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا شیبانی چهارشنبه ‌شب در بازدید از پالایشگاه دوم اظهار داشت: فعالیت‌های تعمیرات اساسی به منظور بازبینی و رفع خرابی‌ها و تعمیرات پیش‌گیرانه به‌منظور حصول اطمینان از کارکرد مناسب تجهیزات و تضمین تولید حداکثری گاز صورت می‌گیرد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه دوم افزود: سیاست تعمیراتی ایجاب می‌کند تجهیزاتی در دوره تعمیرات اساسی مورد تعمیر یا بازرسی قرار گیرند که تعمیر یا بازرسی آن‌ها به نوعی با توقف تولید همراه باشد.

وی اضافه کرد: شرایط لازم برای اجرای عملیات تعمیراتی در مواردی با انجام تمهیدات ایمنی و آماده‌سازی لازم مهیا شده و تمام تجهیزات تعیین شده در مدت زمانی محدود و مشخص تحت بازرسی و تعمیر قرار می‌گیرند.

شیبانی بیان کرد: طبق برنامه، تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم از 22 مرداد ماه لغایت هفت مهرماه به مدت 48 روز برنامه‌ریزی شده بود که از این بازه 28 روز برای فاز 3 و 28 روز برای فاز 2 در نظر گرفته شده بود.

وی اضافه کرد: همچنین هشت روز نیز هم‌پوشانی تعمیرات اساسی فازهای 2و3 بوده است.

شیبانی گفت: تعمیرات اساسی در تاریخ 22 مرداد ماه با خاموشی فاز 3 آغاز شد و با توجه به تسریع در عملیات تعویض تیپ فلر، بازه خاموشی کلی 4 روز زودتر و در تاریخ 7 شهریور ماه انجام شد و در نهایت تعمیرات اساسی فاز 2و3 با در سرویس قرار گرفتن فاز 3 در تاریخ 27 شهریور ماه به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: در مجموع در بازه تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم در بخش ابزاردقیق 1700 مورد تعمیرات با 35هزار نفر ساعت کار انجام شد و 290 مورد تعمیرات مربوط به تجهیزات برق(تعمیرات پیشگیرانه و رفع عیب) با هشت هزار نفر ساعت کارکرد به انجام رسید.

شیبانی ابراز داشت: در بخش تعمیرات ماشینری 36 مورد از ماشین‌آلات با صرف 7 هزار و 680 نفر ساعت تحت تعمیرات اساسی و بازدید‌های دوره‌ای قرار گرفته‌اند.

وی گفت: همچنین در این دوره گروه سرویس‌های تعمیراتی با صرف حدود 76هزار نفر ساعت کار نصب داربست و خدمات ریگر و تعمیرات پوشش‌های خاص را برعهده داشتند که یکی از شاخص‌ترین کارها عملیات انتقال تیپ فلرهای فاز 2و3 بود که با همت این گروه محقق شد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه دوم افزود: تلاش‌های همکاران در انجام به‌موقع و بدون حادثه‌ کارهای برنامه‌ریزی شده و برنامه‌ریزی نشده قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول