اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

استاندار جدید خوزستان جهادی عمل کند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش اشتغال، صنعت، کشاورزی و ... وضعیت اسفباری داریم به نحوی که استاندار جدید خوزستان باید در این بخش‌ها شبانه‌روزی و به صورت جهادی تلاش کند.

استاندار جدید خوزستان جهادی عمل کند

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز پس از اعلام خبر انتخاب عبدالحسین مقتدایی به عنوان استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: در همه بخش‌ها در خوزستان وضعیت خوبی نداریم و عقب افتاده هستیم.

وی گفت: در بخش اشتغال، صنعت، کشاورزی و ... وضعیت اسفباری داریم به نحوی که باید در این بخش‌ها شبانه‌روزی و به صورت جهادی تلاش شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوزستان در همه شاخص‌ها جزو استان‌های پایین جدول‌های ملی است و باید تلاش کرد تا روند غلط موجود در استان اصلاح شود.

سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: وضعیت به نحوی است که باید دولت نیز استاندار جدید را یاری کند و در این بخش از همه توانمندی ملی برای یاری رسانی به مقتدایی استفاده شود.

وی افزود: خوزستان در معدن انرژی کشور قرار دارد ولی عقب ماندگی‌های پیش‌پا افتاده‌ای مانند تامین آب پرب و جاده دارد و این مشکلات باید با توجه دولت برطرف شوند.

سادات ابراهیمی اضافه کرد: مردم خوزستان مشکلات را تحمل کرده‌اند و در سال‌های گذشته ثابت شده است که برای رفع مشکلات، صبر مردم بسیار زیاد است ولی باید سرعت عمل در برنامه‌ریزی‌ها چاشنی کار باشد.

وی در پایان گفت: استاندار انتخاب شده برای خوزستان فردی با تجربه و توانمند است و باید همه برای رفع محرومیت‌های خوزستان به وی کمک کنیم.

انتهای پیام/72006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول