اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

استاندار جدید خوزستان با نمایندگان هماهنگ باشد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار جدید انتظار می‌رود هماهنگ و در تعامل با نمایندگان و مسئولان گام‌های بلندی برای خوزستان زرخیز بردارد.

استاندار جدید خوزستان با نمایندگان هماهنگ باشد

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: انتخاب عبدالحسین مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان به دلیل تعهد و توانمندی وی بوده است.

وی با اشاره به اینکه مقتدایی گزینه نهایی مجمع نمایندگان برای استانداری خوزستان بود خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان با در نظر داشتن شاخص‌های، تعهد، تخصص، تجربه، بومی‌بودن و سابقه کار، مقتدایی را یکی از بهترین گزینه‌ها معرفی کردند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به سابقه‌کاری و کارنامه موفقی که مقتدایی طی مدت استانداری استان هرمزگان داشته‌ و نیز تعهد و جدیتی که در دو سال استانداری خوزستان از خود نشان داده‌ امروز به عنوان استاندار این استان انتخاب و معرفی شده است.

وی تصریح کرد: از استاندار جدید انتظار می‌رود هماهنگ و در تعامل با نمایندگان و مسئولان گام‌های بلندی برای خوزستان زرخیز بردارد.

*تکیه بر ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین امیدواریم استاندار جدید با تکیه بر توانایی‌های استان در بخش صنعت و کشاورزی برای ایجاد اشتغال جوانان بیشتر تلاش کنند.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه استاندار جدید خوزستان به بخش کشاورزی شد و عنوان کرد: باید به حوزه کشاورزی نگاهی ویژه داشت زیرا این حوزه نه تنها می‌تواند نیاز کشور را به مواد غذایی برطرف کند بلکه می‌تواند ریشه بیکاری را نیز بخشکاند.

نوری در پایان از انتخاب مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم که استاندار جدید بتواند در ارتقای وضعیت استان خوزستان تلاش و همت مجدانه‌ای داشته باشد تا غبار محرومیت و مشکلات هر چه سریع‌تر از این استان برچیده شود.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول