اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

رویکرد نیروی انتظامی برقراری امنیت برای اقلیت‌های مذهبی است

فرمانده انتظامی فارس گفت: رویکرد اصلی نیروی انتظامی این استان برقراری امنیت برای تمام آحاد جامعه به ویژه اقلیت‌های مذهبی است.

رویکرد نیروی انتظامی برقراری امنیت برای اقلیت‌های مذهبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیروس سجادیان امشب در جمع نمایندگان اقلیت‌های مذهبی استان فارس در سخنانی اظهار داشت: براساس آموزه‌های دینی و اسلامی، برقراری امنیت و آسایش برای اقلیت‌های مذهبی که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند، عبادت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس، اجتماع‌محور، جامعه‌محور و فرهنگی است، افزود: قانون‌مدارترین افراد کسانی هستند که به کتاب الهی و نیز قانون اجتماعی که قطره‌ای از فرامین خداوندی است، عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: برقراری محبت، دوستی، برادری و اخلاق نیک در جامعه از جمله اهداف دیگر نیروی انتظامی است.

سجادیان بیان داشت: رعایت قانون الهی و اجتماعی نشات گرفته از کلام وحی است که با کارآمدی و روزآمدی باید آن را برای تمام آحاد جامعه و اقلیت‌های مذهبی نهادینه کرد.

وی با اشاره به اقدام به‌موقع نیروی انتظامی در دستگیری سارقان طلافروشی در شیراز گفت: برای درست عبرت دیگر مخلان نظم اجتماعی، سارقان در همان محل جرم، حد الهی شدند.

مرجع کلیمیان ایران در شیراز در این نشست نیز در سخنانی ابراز داشت: در راستای تکریم جان‌برکفان نیروی انتظامی، برقراری امنیت و آسایش جامعه، باید هفته نیروی انتظامی را هفته نیروی حیاتی نامید.

ماشاالله گلستانی‌نژاد خاطرنشان کرد: حیات تمام آحاد جامعه به ویژه اقلیت‌های مذهبی در گرو برقراری امنیت توسط نیروی انتظامی است.

خاخام کلیمیان شیراز تصریح کرد: در تورات آمده است که برای سلامتی سرداران که در برقراری نظم جامعه تلاش می‌کنند، باید نماز خواند و دعا کرد و نیز بر اساس آموزه‌های دینی کلیمیان، نیروی انتظامی از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان ایرانی کلیمی و به نمایندگی از این جامعه هرگونه تعرض و دشمنی بر علیه جمهوری اسلامی را محکوم می‌کنیم، افزود: نیاکان ما 2 هزار و 700 سال در ایران با آرامش زندگی کرده‌اند و ما هیچ‌گاه این سرزمین را از دست نخواهیم داد.

مهرداد قدردان به نمایندگی از جامعه زرتشتیان استان فارس نیز در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: در باور زرتشتیان دو نعمت صحت و امنیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، که در این زمینه امنیتی که در کشور وجود دارد ضامن آن نیروی انتظامی است.

وی بیان داشت: نیروهایی جان‌برکف و جانباز ایران اسلامی برای حفظ و برقراری امنیت، جان خود را فدای آرمان‌های خود کرده و در پرتو آن نیز تمام ادیان الهی در ایران اسلامی به راحتی زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول