اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری میناب:

نیروی انتظامی بازوی قدرتمند دستگاه قضایی است

رئیس دادگستری میناب گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و بازوی قدرتمند دستگاه قضایی است.

نیروی انتظامی بازوی قدرتمند دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر خیرخواه عصر امروز در نشست مشترک قضات دادگستری با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی در میناب با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت و ارزش خدمات نیروی انتظامی، اظهار داشت: نظم و امنیت موجود در جامعه مرهون مجاهدت، تلاش و فداکاری شبانه‌روزی خادمان مردم در نیروی انتظامی است.

وی از امنیت به عنوان نعمتی عظیم و ارزشمند نام برد و با بیان اینکه توسعه واقعی کشور بر پایه مولفه امنیت قرار دارد اظهار داشت: بسیاری از مواقع از آن جهت که امنیت مطلوب و پایدار وجود دارد تلاش‌های حافظان امنیت آن گونه که باید به چشم نمی‌آید.

رئیس دادگستری میناب، اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی را قابل تقدیر دانست و گفت: جلب رضایت مردم و فراهم کردن احساس امنیت در آنان در گرو تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

خیرخواه با بیان این مطلب که نیروی انتظامی بازوی قدرتمند دستگاه قضا به شمار می‌رود، تصریح کرد: اگر تعامل و ارتباط این دو مجموعه در راستای وظایف محوله خوب و سازنده باشد، مردم طعم شیرین نعمت امنیت را به خوبی احساس می‌کنند.

این مسئول، هدف تمام دستگاه‌های امنیتی و قضایی را برقراری عدالت و امنیت در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: عدالت حاصل و نتیجه قضاوت است که ترکیبی از تلاش‌های مدبرانه دو دستگاه قضایی و انتظامی است.

رئیس حوزه قضایی میناب در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در سایه قانون محوری، تعامل و عمل به قانون هر چه ارتباط بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی نزدیک‌تر باشد خدمت به مردم نیز مطلوب‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری «اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانون مداری و روزآمدی» است، احترام به مردم را وظیفه و از مهمترین علل موفقیت و به ثمر رسیدن تلاش‌های نیرو دانست و گفت: نیروی انتظامی باید با عمل به قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری پاسخگوی مطالبات قانونی مردم باشد.

رئیس دادگستری میناب تأکید کرد: نیروی انتظامی برای مردم باید مایه آرامش و برای قانون‌شکنان، متخلفان و هنجارشکنان رعب‌آور باشد.

خیرخواه در این نشست از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست تا راهنمایی را سرلوحه امور و وظایف خود قرار دهد.

وی در پایان گفت: حضور گشت پلیس در کنار مدارس و سطح شهر به ویژه در ساعات پایانی شب باید مشهودتر باشد.

انتهای پیام/88004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول