اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای سطح فرهنگ و سلامتی صورت می‌گیرد

پاکسازی و نظافت عمومی روستای گورزانگ میناب توسط اهالی

رئیس شورای اسلامی روستای گورزانگ از توابع بخش بندزرک میناب از پاکسازی و نظافت عمومی این روستا توسط اهالی به طور خودجوش خبر داد.

پاکسازی و نظافت عمومی روستای گورزانگ میناب توسط اهالی

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مهرداد ذاکری امشب طی نشستی با حضور خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تقویت بینش فرهنگی مردم، ایجاد روحیه خردجمعی، اشاعه فرهنگ زیست محیطی و پاکیزه نگاه داشتن آن معابر عمومی و کوچه‌های روستای مذکور نظافت می‌شود.

وی با بیان اینکه پاکسازی روستا طی اقدامی خودجوش و با برنامه‌ریزی از سوی شورای اسلامی و دهیاری صورت می‌گیرد، ادامه داد: فراهم‌سازی شرایط مساعد در جهت القای فرهنگ تولید زباله کمتر و جلوگیری از انتشار آن در اماکن عمومی از مهم‌ترین اهداف این اقدام است.

ذاکری افزود: همکاری و مشارکت از سوی مردم می‌تواند شوراها و دهیاران را در ارائه مطلوب و به موقع خدمات یاری کند.

رئیس شورای اسلامی روستای گورزانگ زمان پاکسازی عمومی و جمع‌آوری زباله در این روستا را جمعه 19 مهر ماه اعلام کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از اقدام ارتقا سطح فرهنگ و سلامتی در بین اقشار مختلف مردم است.

وی ادامه داد: با همکاری دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این روز تمام معابر، محلات و خیابان‌ها پاکسازی می‌شود.

ذاکری بیان کرد: همزمان با پاکسازی عمومی روستا، کتابچه و بروشورهایی با مضمون توصیه و پیام‌های بهداشتی پیرامون فشار خون، دیابت و ایدز بین مردم توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: کاشت و توزیع نهال‌ در معابر اصلی از دیگر برنامه‌های دهیاری و شورای اسلامی در این روستاست که در آینده نزدیک عملی می‌شود.

روستای گورزانگ از توابع بخش بندرزک میناب است که با بیش از چهار هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری مرکز شهر میناب قرار دارد.

انتهای پیام/88004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول