اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

جاده اردبیل – سرچم همچنان خطرآفرین است

رئیس پلیس استان اردبیل گفت: همچنان محور اردبیل – سرچم خطرآفرین است و تصادفات متعددی در این محور رخ می‌دهد.

جاده اردبیل – سرچم همچنان خطرآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در مراسم تجلیل از پرسنل زحمتکش پلیس راه و راهور اردبیل اظهار داشت: ما بارها هشدارهای لازم را در مورد خطرناک بودن این محور مواصلاتی در جلسات و مکاتبات مختلف اعلام کردیم ولی کمتر گوش شنوایی برای حل مشکلات و معضلات دیدیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از امکانات این محور مواصلاتی استاندارد نبوده و جاده اردبیل – سرچم از کمترین امکانات امدادی، روشنایی و همچنین فنی برخوردار است، تصریح کرد:‌ به نظر می‌رسد حوادث ناگواری که در این محور رخ می‌‌دهد همچنان ناشی از برخی بی‌توجهی‌هاست.

کریم‌خانی در ادامه سخنان خود از انجام تست اعتیاد از رانندگان وسایط نقلیه سنگین خبر داد و خاطرنشان کرد: رانندگانی که تست اعتیادشان مثبت بوده مورد بازخواست قرار گرفته و خودروی آنها متوقف شده و افراد مشکوک نیز به مراجع ذیربط ارجاع داده شدند.

رئیس پلیس استان با یادآوری اینکه پلیس با هرگونه بی‌احتیاطی مقابله کرده و جلوی آسیب‌های احتمالی در این زمینه را می‌گیرد، اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل زحمتکش پلیس راه و راهور ایمنی لازم و کافی برقرار شده و ما شاهد کاهش 14 درصدی تلفات انسانی در جاده‌های استان هستیم.

وی بیان کرد:‌ به رغم آن که میزان تصادفات سه درصد افزایش یافته و بر تعداد سفرها نیز افزوده شده است اما در نیمه اول امسال شاهد کشته شدن 100 نفر در جاده‌های استان بودیم در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از 116 کشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ راهوران محله نیز در شهرستان اردبیل برگزار شد.

این همایش که همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار شد، فرماندار شهرستان اردبیل با تاکید بر همکاری مستمر دهیاران به عنوان راهوران محله گفت: نقش شوراهای اسلامی و دهیاران در آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در روستاها می‌تواند به کاهش تصادفات کمک کند.

کاظم دبیر افزود: تصادفات رانندگی دومین عامل مرگ و میر است و با فرهنگسازی مناسب و اطلاع‌رسانی دقیق در کنار استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی می‌توان در این باب پیشگیری لازم را انجام داد.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول