اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم تاکید کرد

لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز جاده تنگ‌ارم به برازجان

رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز جاده تنگ‌ارم به برازجان ضروری است.

لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز جاده تنگ‌ارم به برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهنام نیکنام صبح امروز در نشست با مردم و مسئولان تنگ‌ارم گفت: خدمت به مردم امر مهمی است که باید مورد توجه و تاکید همه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف خود از حضور در شورا خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از توانمندی‌های خود دارم در راستای خدمت به مردم شهرم این وظیفه را پذیرفتم و در این راه کوتاهی نمی‌کنم و همانگونه که به مردم شهرم قول داده‌ام آنجا که حرف از تحقق حقوق مردم شهرم است هرگز کوتاهی نخواهم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم افزود: از ابتدای تشکیل شورای جدید تاکنون دو مصوبه داشتیم که یکی مشخص کردن و ثبت هیئت رئیسه و دیگری ابقای شهردار وقت حسین خدادادی بوده است.

نیکنام در ارتباط با احتمال ابقای قطعی شهردار نیز گفت: امیدواریم که ایشان شهردار بمانند و ما هم تا زمانی که ایشان در چارچوب قانون انجام وظیفه کنند از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی در ارتباط با مهم‌ترین مشکلات شهر تنگ‌ارم گفت: تمام کردن پروژه‌های نیمه‌کاره و مشکلات مربوط به آب شهری و همچنین آب شرب از مشکلاتی است که باید پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی تنگ‌ارم افزود: با توجه به وجود سد در نزدیکی شهر تنگ‌ارم، برنامه‌ریزی‌های لازم برای انتقال آب از سد تنگ‌ارم به شهر انجام خواهد شد و قبل از آن امور مربوط به زیرساخت‌های مناسب انجام خواهد شد.

نیکنام گفت: از دیگر مشکلات مهم این شهر ورزشگاه نیمه کاره شهر تنگ‌ارم و همچنین بسیاری از کارهای فرهنگی و ورزشی مانند راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و قرآنی مساجد و ساماندهی تیم‌های ورزشی و توسعه کتابخانه است.

وی یادآور شد: نقاط حادثه‌خیز و همچنین کم عرض بودن جاده تنگ‌ارم به سمت برازجان تا پل نمازگاه نیز یکی دیگر از مشکلات بخش ارم و شهر تنگ‌ارم است که تاکنون متاسفانه شاهد کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از همشهری‌ها و مسافران در این جاده بوده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: عدم پوشش آنتن ایرانسل و نیز عدم وجود دستگاه‌ها و آنتن لازم برای دریافت سیگنال‌های دیجیتال از جمله مشکلات شهر تنگ‌ارم است که با پیگیری‌هایی که در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد در زمینه نصب دستگاه‌ها و امکانات لازم برای آنتن‌دهی ایرانسل قول می‌دهیم که تا پایان شهریور 93 این امر محقق شود.

نیکنام در ارتباط با راه‌های درآمدزایی نیز اظهار داشت: در جلسات اخیر صحبت‌هایی شده اما تا زمانی که شهرداری لیست بدهی‌ها، اموال و موجودی‌ها و هزینه‌ها و حساب‌های شهرداری را به ما تحویل ندهد امکان برنامه‌ریزی وجود ندارد و بلافاصله پس از مشخص شدن مواردی که بیان شد برنامه‌های لازم نیز در این زمینه ارائه خواهد شد.

وی گفت: هم‌اکنون تعداد 16 کشاورز از آب سد آب‌شیرین تنگ‌ارم استفاده می‌کنند و اخیراً جلسه‌ای با کشاورزان داشته‌ایم و با بخشدار ارم نیز صحبت‌هایی شده که قرار است در صورت توافق و تصویب شورا از هر کشاورز مبلغ 500 هزار تومان برای هزینه در امور شهر و شهرداری دریافت کنیم.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول