اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

مشارکت مردم از ارکان مهم امنیت در جامعه است

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مشارکت مردم با ناجا باعث انسجام اجتماعی و تشکیل‌دهنده نظم در جامعه است.

مشارکت مردم از ارکان مهم امنیت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ایرج کاکاوند بعد از ظهر امروز به مناسبت پنجمین روز از هفته ناجا در میزگرد علمی تبیین شعار هفته ناجا اظهار داشت: مردم یکی از ارکان مهم امنیت در جوامع مدرن امروزی هستند که با مشارکت خود می‌توانند موجب انسجام اجتماعی شده و نظم را در جامعه جاری و ساری سازند.

وی تصریح کرد: مردم به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی نقش بسیار مهم و موثری در ایجاد امنیت و اقتدار جامعه داشته که باید به درستی به وظایف خود عمل کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بر لزوم حمایت مردم از برنامه‌های نیروی انتظامی تاکید و خاطرنشان کرد: حمایت عموم مردم از پلیس در راستای رفع مشکلات امنیتی، کاهش جرائم، اعتماد و اطمینان به قضاوت‌های پلیس به عنوان مجری و حافظ قانون موجب مشروعیت و اقتدار پلیس در جامعه می‌شود.

کاکاوند با اشاره به اینکه امروز تعامل بسیار خوبی بین مردم و پلیس برقرار شده است، ادامه داد: مردم امروز به خوبی پلیس را از خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

وی گفت: امروز ارتباطات و فناوری‌های نوین، با سرعت وصف‌ناپذیری در حال تغییر است و بر این اساس پلیس نیز در حوزه سخت‌افزاری و زیرساخت‌ها و فن‌آوری نوین و هوشمند در محیط سازمان به نوآوری، خلاقیت، یادگیری و تجربه‌گرایی برای بقا و پیشرفت سازمانی نیازمند است.

انتهای پیام/87006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول