اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم ارتقای خدمات «پست» در شهرستان کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه اجرای طرح پلاک‌کوبی منازل در شهرستان را اقدام مهم اداره «پست» در سال‌ جاری خواند و بر لزوم ارتقای خدمات این اداره در سطح شهرستان تأکید کرد.

لزوم ارتقای خدمات «پست» در شهرستان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،عصر امروز و به مناسبت روز جهانی «پست» فرماندار به همراه جمعی از کارکنان از اداره پست بازدید و این روز را به پرسنل اداره پست شهرستان تبریک گفت.

ابراهیم جعفری با اشاره به خدمات مختلف اداره «پست» در سطح شهرستان عملکرد این مجموعه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حوزه «پست» کارهای خوبی در سطح شهرستان در حال انجام است.

فرماندار کهگیلویه اجرای طرح پلا‌کوبی منازل را از مهمترین کارهای در دست اقدام اداره «پست» برشمرد و تصریح کرد: اجرای درست و به موقع طرح پلا‌کوبی می‌تواند ارائه خدمات پستی و سایر زمینه‌ها را تسهیل بخشد.

جعفری درباره اهمیت و جایگاه پست نیز گفت: «پست» از قدیمی‌ترین سازمان‌ها و دارای خدمتگزاران امین و صدیق بوده و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است.

وی از خوشرویی به عنوان خصلت مهم و لازم برای کارکنان مجموعه پست نام برد و افزود: برخورد با مردم و خانواده‌ها در هنگام تحویل مرسوله‌های پستی با خوشرویی و متانت همراه باشد.

فرماندار کهگیلویه عدم دریافت گزارش مبنی بر نارضایتی مردم از خدمات اداره پست شهرستان را نشان‌دهنده خدمت‌رسانی خوب این مجموعه دانست و خواستار ترقی وضعیت پست در سطح شهرستان شد.

در ادامه غلام آذربارگون با تقدیر از حسن توجه فرماندار به اداره پست حضور وی را باعث دلگرمی و قوت قلب پرسنل این اداره خواند و گفت: فرماندار و مجموعه فرمانداری شهرستان همواره همکاری خوبی با اداره پست شهرستان داشته و دارند.

رئیس اداره پست کهگیلویه صداقت، امانتداری و پاکی را از ویژگی‌های بارز کارکنان پست برشمرد و اذعان داشت: مأموران اداره پست امانتدار خوب مرسوله‌های پستی بوده و از اقلام گم‌شده به خوبی صیانت می‌کنند.

آذربارگون ارسال بیش از 15 هزار مرسوله محصولات پیشتاز در شش ماهه نخست سال 92 را متذکر شد و ابراز داشت: ارائه خدمات در بخش محصولات پیشتازی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 23 درصدی داشته است.

وی با اشاره به ارائه خدمات در بخش محصولات سفارشی در همین مدت گفت: بیش از 6700 مرسوله در سال 92 در این بخش ارسال شده است که نسبت به سال 91 رشد 10 درصدی را نشان می‌دهد.

این مسئول صدور بالغ بر 14 هزار تأییدیه تحصیلی در شش ماهه اخیر را از دیگر فعالیت‌های نیم سال اداره پست شهرستان دانست و افزود: خرید اینترنتی با 3800 مورد نسبت به سال 91، 63 درصد رشد داشته است.

به گفته آذربارگون ارائه کد پستی در شهرستان در همین مدت زمانی 2600 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش یافته است.

رئیس اداره پست کهگیلویه اجرای طرح پلاک‌کوبی در شهر سوق را 90 درصد انجام شده خواند و با بیان اینکه این طرح در دیشموک به نیمه کار رسیده است، گفت: مقصد بعدی اجرای طرح پلاک‌کوبی منازل در شهر قلعه‌رئیسی انجام می‌شود.

انتهای پیام/82016/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول