اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا

کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند

به مناسبت هفته ناجا جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از سبزپوشان ناجا در کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

سرهنگ غلامعباس غلامزاده با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان نظم و امنیت و ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: 13 مهر ماه به صورت رسمی هفته نیروی انتظامی آغاز شد و هر ساله در سراسر کشور برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای به مناسبت هفته ناجا و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اهم برنامه‌های اجرایی هفته ناجا را برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه، تجلیل از کارکنان ساعی و تلاشگر نیروهای وظیفه، حضور کارشناسان انتظامی در مراکز عالی، دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، مساجد و جامعه هدف عنوان کرد.

غلامزاده‌ در ادامه با تاکید بر این‌که کلیه برنامه‌های اجرایی در هفته ناجا در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده و یا در حال برگزاری است، گفت: دیدار مردمی در سامانه 197، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان راه حق و حضور کارکنان نیروی انتظامی در نماز دشمن‌شکن جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته ناجا است.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در هفته نیروی انتظامی بیش ‌از 40 برنامه اجرا می‌شود، گفت: نیروی انتظامی از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش ‌از یک‌هزار و 400 کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده است که در بحث کشفیات نیز قریب به 42 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با تاکید بر این‌که سعی نیروی انتظامی بر این است که با همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌ها محیط امنی برای جامعه فراهم کند، گفت: رعایت قانون از مولفه‌های مهم در هر جامعه‌ای است که این دستگاه انتظامی با درایت و هوشیاری کامل با هنجارشکنان برخورد می‌کند.

غلامز‌اده رویکرد نیروی انتظامی را جامعه محور بودن عنوان کرد و گفت: بالاترین سرمایه نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی مردم بوده و این امر میسر نمی‌شود جز با عملکرد صحیح نیروی انتظامی و انعکاس اخبار از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی و صدا و سیما.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شعار هفته ناجا را اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، روزآمدی و قانون‌مداری عنوان کرد و گفت: فلسفه کار نیروی انتظامی خدمت به مردم است که همیشه پا به پای نظام بودند.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نیروی انتظامی به عنوان نیروی خدوم حافظ امنیت و راه‌های پیشبرد اهداف این نهاد انتظامی و امنیتی است، گفت: راه‌های پیشبرد اهداف نیروی انتظامی تعامل همه‌جانبه با مسئولان، رسانه و مردم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان استفاده از بیانات و رهنمودهای ارزشمند و سازنده آیت‌الله ملک‌حسینی بود تا در این هفته که به نام هفته ناجا نامگذاری شده، رهنمودهای لازم به سبزپوشان جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول