اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

جامه سیاه پوشیدن برای اتفاقات گذشته کهگیلویه و بویراحمد بی‌فایده است

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از مشکلات کنونی استان و راهکار برای رفع آن‌ها سخن بگوییم چرا که جامه سیاه پوشیدن برای اتفاقات گذشته‌ بی‌فایده است.

جامه سیاه پوشیدن برای اتفاقات گذشته کهگیلویه و بویراحمد بی‌فایده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا باقرزاده ظهر امروز در نخستین نشست رسانه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسات رسانه‌ای با مسئولان به خصوص استاندار کمک برای رفع مشکلات و تنگناها بوده که باید رسالت خود را در مجموعه رسانه و روابط عمومی در این خصوص به خوبی انجام دهیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مشکلات استان را همه می‌دانیم و به فرض مثال از تخریب تپه استانداری و سایر موضوعات دیگر گذشته اطلاع کامل داریم اما امروز دیگر وقت آن نیست که برای مشکلات گذشته پیراهن سیاه پوشیده و یا زانوی غم به دست گیریم.

این مسئول در استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اکنون موقع آن است که سؤال کنیم چگونه باید در استان کار کرد نه این‌که از کارهای انجام نگرفته گذشته بگوییم و بنویسیم چرا که چنین تفکری هیچ دردی از دردهای استان را دوا نمی‌کند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: استاندار و معاونین وی از افراد تحصیل کرده و از جنس کار و تلاش در حوزه‌های مربوط به خود هستند و امروز همه سعی و تلاش آن‌ها کمک به رفع محرومیت‌ها خواهد بود.

باقرزاده با درخواست از خبرنگاران برای ارائه راهکار در راستای کمک به توسعه و فاصله گرفتن هر چه بیشتر از محرومیت‌ها خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد آماده شنیدن و عمل به پیشنهادات سازنده و به کارگیری از نظرات و انتقادات کارساز اصحاب رسانه و مطبوعات هستند.

انتهای پیام/82008/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول