اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

کم‌کاری مدیران در دستگاه‌های مختلف استان البرز را قبول نمی‌کنم

استاندار البرز با تأکید بر این‌که مهم‌ترین وظیفه مسئولان خدمت به مردم است، گفت: کم‌کاری مدیران در دستگاه‌های مختلف استان را قبول نمی‌کنم.

کم‌کاری مدیران در دستگاه‌های مختلف استان البرز را قبول نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در نخستین دیدار با معاونان و کارکنان استانداری اظهار کرد: همه مسئولان وظیفه دارند تا در مسیر خدمت به مردم و توسعه امور شهری گام بردارند لذا هیچ کم‌کاری را در این مسیر نمی‌پذیریم و آن را تنها بی‌مسئولیتی آن مدیر می‌دانیم.

وی ادامه داد: مسئولان و معاونان در بخش‌های مختلف باید هر چه سریع‌تر برنامه‌ریزی‌های خود را برای توسعه استان و خدمت بیشتر به مردم انجام دهند و با شناخت مشکلات و کمبودها در بخش‌های مختلف درصدد رفع آنها برآیند.

استاندار البرز با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این استان و به منظور رفاه حال شهروندان انجام شود مسئله قطار شهری کرج است، تصریح کرد: این مهم نیز باید هر چه سریع‌تر توسط مسئولان به مرحله اجرایی و بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به این‌که ساختمان استانداری در شأن استان نیست، ادامه داد: طی بازدیدهایی که از فرمانداری‌ها داشتیم مکان آن‌ها نیز مناسب نبود.

طاهری خاطرنشان کرد: مسئولان باید با انگیزه بالا به مردم خدمت کرده و در حوزه‌های مختلف استان البرز را با تحولات اساسی رو‌به‌رو کنند.

وی افزود: کمبود زیرساخت‌های مختلف در این استان یکی از مشکلات اساسی بر سر راه توسعه خدمات است، لذا باید تدابیر لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در این استان در نظر گرفته شود.

استاندار البرز با بیان این‌که تعامل و اتحاد در میان مدیران در دستگاه‌های مختلف استان سبب می‌شود که هر روز چهره شهر با تحولات اساسی مواجه شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ما ایجاد تعامل و حفظ وحدت در بین مدیران است تا بتوانیم دست در دست یکدیگر استان البرز را با توسعه، پیشرفت و آبادانی بیشتر همراه کنیم.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز طی سخنانی توسعه امور عمرانی را در این استان خواستار شد و افزود: یکی از مهم‌ترین مقوله‌های پیشرفت ایجاد طرح‌های عمرانی است، لذا باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشیم.

مجید حاجی‌ غلام سریزدی اظهار کرد: استان البرز در بحث طرح‌های عمرانی با کمبود مواجه است، لذا باید تدابیر اساسی و همچنین اختصاص اعتبارات را برای توسعه این مهم بیش از گذشته در نظر بگیریم.

این مسئول با بیان این‌که ظرفیت‌های عظیمی برای پیشرفت همه‌جانبه در این استان فراهم است، افزود: باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه و پیشرفت را طی کرد.

وی با تأکید بر این‌که برای پیشرفت و آبادانی این استان نباید از هیچ تلاشی فروگذار شود، گفت: برای تحقق اهداف و توسعه خدمات‌رسانی به مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و این مسیر را طی خواهیم کرد.

سریزدی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات استان البرز را وجود ترافیک دانست و افزود: حل این معضل باید یکی از اولویت‌های مسئولان باشد.

وی گفت: در این راستا این موضوع هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه معاونت عمرانی استانداری است.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول