اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهار مطرح کرد

احساس امنیت بزرگترین محرک توسعه و ترقی جامعه

فرمانده انتظامی شهرستان بهار احساس امنیت را بزرگترین محرک در توسعه و ترقی جامعه بیان کرد و گفت:‌ سعی می‌کنیم عاقلانه و مدبرانه با نابسامانی‌ها و مسائل ضد امنیتی برخورد کنیم.

احساس امنیت بزرگترین محرک توسعه و ترقی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رضا زارعی پیش از ظهر امروز در دیدار عوامل ناجا با امام جمعه بهار اظهار کرد: یکی از وظایف ناجا که در قانون اساسی به آن اشاره شده، برقراری امنیت در جامعه بوده و ناجا بر این اعتقاد است که حفظ و برقراری امنیت به تنهایی وظیفه یک سازمان نیست و همه سازمان‌ها و نهادها در این امر نقش اساسی دارند.

وی به نقش روحانیون در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم پرداخت و گفت: حوزه‌های علمیه و مساجد به عنوان پایگاه‌های دینی سهم بسزایی در تربیت دینی افراد و به‌ ویژه جوانان داشته و به خوبی می‌توانند نقش هدایتگر خود را در جامعه ایفا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اذعان داشت: مبنای مأموریت‌های پلیس مطالبات مردم است و این مردم هستند که پلیس را در مقابله با ناهنجاری اجتماعی یاری خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر ادامه‌دهنده راه امام خمینی (ره) و شهدا در کشور است، اظهار کرد: در شرایطی که دولت‌های بیگانه با شدیدترین هجوم‌های خود به دنبال آسیب به نظام هستند، طوری باید رفتار کرد که حس مشارکت عمومی و وحدت در تمام زمینه‌ها به ویژه امنیت حفظ شود.

زارعی احساس امنیت را بزرگترین محرک در توسعه و ترقی جامعه بیان کرد و گفت:‌ نباید در جامعه از مسائل امنیتی غافل شویم، بلکه سعی می‌کنیم عاقلانه و مدبرانه با نابسامانی‌ها و مسائل ضد امنیتی برخورد داشته باشیم.

در ادامه امام جمعه بهار گفت: امروز توان و کارآمدی نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش بسیار مشهود است و این نیرو توانسته با اقتدار با ناامن‌کنندگان جامعه و متخلفان برخورد قانونی و جدی‌تری را داشته باشد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: امنیت از ضروری‌ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه است و بر این اساس، خدمات خالصانه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و تأمین رفاه و آسایش مردم، خدمتی بزرگ و جهادی مقدس و ارزشمند محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: استقرار نظم و امنیت در کشور مرهون و مدیون ایثارگری و فداکاری پرسنل نیروی انتظامی است که در مسیر آسایش و ارتقای احساس امنیت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و از آسایش و آرامش خود و خانواده خود گذشته و به دنبال رفاه عمومی هستند.

امام جمعه بهار با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر صلابت، اقتدار و مهربانی نظام است، تصریح کرد: اگر این مظاهر به خوبی به نمایش گذاشته شود، پلیس می‌تواند با اقتدار مأموریت‌های محوله را انجام دهد.

وی با اشاره به نقش شهدای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی و با رهبری هوشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نیروی انتظامی در برابر بدخواهان این نظام ایستادگی کرده است.

انتهای پیام/89029/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول