اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده‌ انتظامی رامیان:

بازاریان نقش مهمی در تولید امنیت دارند

جانشین فرمانده‌‌ انتظامی شهرستان رامیان گفت: بازاریان چون امین و معتمد مردم هستند نقش بسزایی در تولید امنیت دارند.

بازاریان نقش مهمی در تولید امنیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا اصلانی صبح امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف شهرستان رامیان در محل سالن اجتماعات فرمانداری با ذکر حدیثی از حضرت امام علی (ع) که می‌فرماید هیچ نعمتی گواراتر از وجود امنیت نیست، اظهار داشت: امنیت به وجود آوردن شرایطی است که به دور از هرگونه تهدید و اضطراب و ترس باشد و در نقطه مقابل ناامنی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: امنیت باید یکی از اساسی‎ترین و محوری‎ترین و مهم‌ترین نیازهای هر جامعه باشد، چون باعث رشد و شکوفایی شده و بحث اقتصاد و فرهنگ هر سیاست را تعالی می‎بخشد.

جانشین فرمانده‌ انتظامی شهرستان رامیان به سه وظیفه اصلی پلیس که شامل پیشگیری از جرم، کشف و شناسایی جرم و دستگیری و ارائه خدمات انتظامی به مردم است اشاره کرد و گفت: وظایف شما بازاریان و اصناف نیز رعایت قوانین و مقررات و احترام به قانون و قانون‎مداری است و این گونه است که جامعه و بازار و اصناف عدالت را بسط و گسترش می‎دهند.

اصلانی خاطرنشان کرد: بازاریان چون امین و معتمد مردم هستند نقش بسزایی در تولید امنیت دارند و با کارکرد سالم، انصاف و عدل خود موتور اقتصاد کشور را در سال حماسه اقتصادی و سیاسی به پیش می‎برند.

وی افزود: در سالی که شعار پلیس «اقتدار در سایه مردم‎داری و قانون مداری و روزآمدی» است هدف ما ابتدا عزت در سایه خدمت کردن به مردم است و بعد اقتدار در سایه رحمت، مهربانی و رافت اسلامی و در نهایت نصرت و رضای خداوندی در سایه مجاهدت و اطاعت از ولایت فقیه خواهد بود.

جانشین فرمانده‌ انتظامی شهرستان رامیان اذعان داشت: در ارتباط و تعامل با مردم، بازاریان و نهادهای اجتماعی و در نهایت بخش‎های حاکمیتی به دنبال برقراری امنیت و اقتدار برای همگان هستیم.

در پایان مراسم نیز به اصناف و بازاریان جوائزی اعطا شد.

انتهای پیام/2307/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول