اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید منطقه آزد ارس عنوان کرد

قفل درهای سرمایه‌گذاری بسته در تنگ‌نظری

مدیرعامل جدید منطقه آزد ارس گفت: با تنگ‌نظری نمی‌توان کار کرد و برای رسیدن به جایگاهای ایده‌آل باید تفکرات را اصلاح کرد.

قفل درهای سرمایه‌گذاری بسته در تنگ‌نظری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن خادم عرب‌باغی ظهر امروز در مراسم معارفه خود، تنگ‌نظری را چوب لای چرخ بسیاری از مشکلات دانست و تاکید کرد: باید جایگاه بلند خود را درک کنیم و بلندی‌نظر را برای پیشرفت مدنظر داشته باشیم.

وی در ادامه امکانات، موقعیت و جایگاه منطقه آزاد ارس را به عنوان قابلیت‌های بالقوه یادآور شد و گفت: این امکانات بالقوه هنوز بالفعل نشده است.

مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس، هم‌مرزی با سه کشور و یک کشور به طرق واسطه را ظرفیتی برای ارس دانست و عنوان کرد: چرا این جایگاه برای بهره‌برداری از آن مورد دید نشده و مورد ارزیابی هم قرار نگرفته است.

وی، در تشریح جایگاه سرمایه‌گذاران در حوزه مدیریتش نیز گفت: سرمایه‌گذارانی که امروز در این منطقه حضور دارند به پشتوانه سندی به نام حرف دولت پا به این منطقه گذاشته‌اند پس باید جایگاهشان را رفیع‌تر کنیم.

عرب‌باغی، بر مشکلات و موانع حوزه‌های صنعت، سرمایه‌گذاری نیز گریزی زد و افزود: وقتی سرمایه‌گذاران داخلی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند چگونه توقع داریم سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری پا پیش بگذارد.

این فعال عرصه سیاست، صنعت و تجارت کشور با اشاره به پیش‌بینی رئیس‌جمهور در اشتغالزایی 300 هزار نفری در منطقه آزاد ارس گفت: برای رسیدن به این هدف در کنار سایر اهداف باید کار و تلاش را در دستور کار قرار دهیم و مهم‌تر از آن اینکه باید به سرمایه‌گذار با دیدگاه ویژه و احترام نگاه کنیم.

وی در ادامه از تمام کسانی که در کنارش خواهند بود، خواست تا دست بیعت او را برای رشد، توسعه و پیشبرد اهداف این منطقه قبول کنند. 

عرب‌باغی تصریح کرد: فرآیند سرمایه‌گذاری تابع کسب سود و منفعت است. طبیعی است هر عاملی که به عنوان مانعی در برابر کسب سود برای سرمایه‌گذاران تلقی شود، موجب عدم تمایل آنها به ایجاد و توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شود.

وی گفت: این استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که معرفی بیشتر این قابلیت‌ها نقش مؤثری در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد که باید سرمایه‌ها را به سمت تولید و اشتغال جذب کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول