اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کردستان عنوان کرد

تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در حاشیه سدهای کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری به منظور توسعه صنعت گردشگری در حاشیه سدهای استان با همکاری ادارات مرتبط تعریف شده‌ است.

تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در حاشیه سدهای کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی عصر امروز در جلسه واگذاری بسته‌های سرمایه‌گذاری حاشیه سدهای کردستان در سنندج اظهار کرد: در جلسه‌ای که در تاریخ 26 مرداد ماه امسال با معاون عمرانی استانداری کردستان داشتیم ارائه خدمات گردشگری در حاشیه سدها مطرح شد.

وی تصریح کرد: این جلسه در راستای واگذاری حاشیه سدهای کردستان طبق ضوابط و مقررات به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بود ولی متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم در خصوص ساماندهی حاشیه سدها اقداماتی انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان افزود: این جلسه نیز به عنوان نقطه آغاز و استارت این مهم برگزار می‌شود و امیدواریم با نظارت سیستم‌های دولتی این مکان‌ها به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شود تا در آینده موجودیت سدها و دریاچه‌ها مشخص شود.

میمنت‌آبادی تصریح کرد: با همکاری ادارات ذیربط و کارشناسان حوزه گردشگری مطالعات امکان‌سنجی شناسایی شده تا بعد از مدتی از طریق مناقصه به سرمایه‌گذار واگذار شود.

وی بیان داشت: ایجاد شرایط جدید سرمایه‌گذاری در حاشیه سدها ضمن فراهم کردن زمینه اشتغال برای تعدادی از جوانان بیکار این منطقه، موجب توسعه گردشگری و جذب توریسم در کنار چشمه‌ها و حاشیه سدهای استان می‌شود.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان، این بسته‌های سرمایه‌گذاری با همکاری ادارات مرتبط تعریف شده‌اند تا بتوانیم با ظرفیت‌سنجی مناسب این مکان‌ها را با هدف توسعه گردشگری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

میمنت‌آبادی در پایان به سدهایی که به عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی شده‌اند، اشاره کرد و گفت: سد قشلاق، سدگاران، سدگاوشان، سد سقز، سد سورال، سد سنگ‌سیاه و سد عباس‌آباد تعیین محدوده شده‌اند تا بعد از ظرفیت‌سنجی از طریق مناقصه به سرمایه‌گذاران واگذار شوند.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول