اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بروجرد:

2 کتاب به مرکز اسناد و مفاخر بروجرد اهدا شد

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: دو کتاب با عناوین «سر بر بالین خدا نه» و«آلودگی‌های زیست محیطی و راهکارهای کنترل آنها» به مرکز اسناد و مفاخر بروجرد اهدا شد.

2 کتاب به مرکز اسناد و مفاخر بروجرد اهدا شد

نادر ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: کتاب «سر بر بالین خدا نه» مجموعه داستان و نوشته نویسنده بروجردی، محسن مروتی است که به مرکز اسناد و مفاخر فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اهداء شد.

وی بیان کرد: محسن مروتی دانش‌آموخته رشته تکنولوژی برق قدرت که با چاپ کتاب سر بر بالینِ خدا نه ثابت کرده است، در صورت ادامه کار در حوزه ادبیات و نگارش رمان هم می‌تواند از نویسندگان موفق باشد.

ارجمندی اضافه کرد: این نویسنده جوان 150 جلد از کتاب خود را در اختیار دفتر مرکز اسناد و مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نهاد تا به کتابخانه‌ها و مراکز آموزشی برای استفاده علاقمندان به ادبیات و داستان قرار گیرد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: همچنین کتاب آلودگی‌های زیست محیطی و راهکارهای کنترل آن یکی دیگر از کتاب‌هایی است که امروز به مرکز اسناد بروجرد اهدا شده است.

وی اظهار داشت: این کتاب که با تاکید بر روش‌های جدید حفاظت از محیط زیست است، توسط امیر محمد امامی‌راد، نسرین چوبکار و شیوا حسینی به چاپ رسیده است.

ارجمندی یادآور شد: امیر محمد امامی‌راد امسال موفق شد، به عنوان مولف برتر و محقق برتر صنعت پتروشیمی از سوی استانداری استان مرکزی مورد تقدیر قرار بگیرد و همچنین مقام دوم علمی کشور را نیز کسب کند.

انتهای پیام/85005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول