اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان قم:

بوکسورهای قم آماده افتخارآفرینی در رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند

دبیر هیئت بوکس استان قم از پیگیری جدی تمرینات بوکسورهای قمی برای حضور موفق در رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور خبر داد.

بوکسورهای قم آماده افتخارآفرینی در رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند

رضا کاظم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 2 اعزام توسط هیئت بوکس استان قم به رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور صورت گرفته است و ان‌شاءالله سومین اعزام را در آبان‌ماه سال‌جاری انجام خواهیم داد.

وی یادآور شد: بوکس رشته‌ای پرطرفدار با برخورداری از استعدادهای بسیار خوب در بین نوجوانان و جوانان قمی است و قم در سال‌های اخیر توانسته موفقیت‌های متعددی از حضور در رقابت‌های مختلف کشوری این رشته ورزشی به دست بیاورد.

دبیر هیئت بوکس استان قم ادامه داد: نخستین اعزام سال‌جاری بوکس قم با رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور انجام شد و طی آن از تیمی 6 نفره که به این رقابت‌ها اعزام کرده بودیم، در مجموع یک طلا و سه برنز حاصل تلاش قمی‌ها در بوکس نوجوانان کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: در حالی تیم قم با کسب یک نشان طلا و سه برنز به کار خود در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور پایان داد که این رقابت‌ها با شرکت برترین‌های کشور در 10 وزن به میزبانی اراک برگزار شد و تیم قم به یک نشان طلا و سه مدال برنز دست پیدا کرد.

کاظم‌پور اظهار داشت: در این دوره از مسابقات محمدجواد ستاری در وزن منهای 70 کیلوگرم صاحب نشان طلا شد در حالی که ابوالفضل باختر در وزن منهای 50، یونس فرایان در وزن منهای 66 و علی جلیلوند در وزن منهای 75 کیلوگرم همگی صاحب نشان برنز شدند.

وی با بیان این‌که تیم قم که با 6 بوکسور در این رقابت‌ها حضور یافته بود در پایان توانست رتبه ششم را به خود اختصاص بدهد، یادآور شد: اعزام بعدی هیئت بوکس استان قم به رقابت‌های قهرمانی رده سنی جوانان کشور انجام شد ولی هیچ مدالی از این رقابت‌ها به دست نیامد.

دبیر هیئت بوکس استان قم عنوان کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون بوکس کشورمان مقرر شده چنانچه اداره ورزش و جوانان استان مازندران آمادگی میزبانی داشته باشد، اولویت این فدراسیون برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در شهر بابل و به عنوان یادبود سردار شهید سجودی باشد اما چنانچه این امر محقق نشود، شهر مسجد سلیمان میزبان مدعیان حضور در تیم ملی بزرگسالان خواهد بود.

وی با بیان این‌که مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان قرار است از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه برگزار شود، اظهار داشت: به همین منظور تمرینات بوکسورهای قمی در حال حاضر در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول