اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان قم:

بوکسورهای قمی صاحب یک طلا و 3 برنز نوجوانان کشور شدند

دبیر هیئت بوکس استان قم گفت: چهار بوکسور قمی در پیکارهای بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان با عملکرد قابل قبول برابر حریفان خود به مدال دست یافتند.

بوکسورهای قمی صاحب یک طلا و 3 برنز نوجوانان کشور شدند

رضا کاظم پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی نوجوانان کشورمان برای شناخت نفرات برتر به منظور حضور در اردوی تدارکاتی این تیم، با شرکت برترین‌های کشور به میزبانی هیئت بوکس استان مرکزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حاصل تلاش قمی‌ها در بوکس نوجوانان کشور کسب چهار مدال از شش وزن بود، ادامه داد: با توجه به اهمیت رقابت‌های قهرمانی کشور، بوکسورهایی از استان‌های مختلف برای کسب مدال و قرار گرفتن بر سکوهای اول تا سوم در اراک با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این بین شش بوکسور نوجوان و آینده‌دار از استان قم نیز حضور داشتند.

دبیر هیئت بوکس استان قم با اشاره به اوزان بوکسورهای قمی افزود: بوکسورهای نوجوان و آینده‌دار قمی در پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشورمان در اوزان منهای 50، 66، 70 و 75 کیلوگرم این دوره از مسابقات صاحب مدال شدند.

وی یاد آور شد: بر این اساس در وزن منهای 50 کیلوگرم ابوالفضل باختر نماینده تیم اعزامی بوکس نوجوانان استان قم بود که با کسب مقام سوم توانست نخستین نشان برنز تیم هیئت قم را از این دوره مسابقات به دست بیاورد و زمینه را برای موفقیت دیگر نفرات تیم قم ایجاد کند.

کاظم پور عنوان داشت: همچنین در وزن منهای 66 کیلوگرم که یونس فرایان به عنوان نماینده هیئت بوکس استان قم برابر حریفان قرار گرفت، این بوکسور نیز به مقام سوم دست یافت تا تیم قم را به دومین نشان برنز خود در این دوره از پیکارها نائل کند.

وی بیان داشت: رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با شرکت تمام مدعیان عضویت در تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان در سطح بالایی برگزار شد و این در حالیست که در وزن منهای 75 کیلوگرم علی جلیلوند تیم قم را به سومین نشان برنز خود رساند.

دبیر هیئت بوکس استان قم در ادامه ابراز داشت: علاوه بر سه بوکسوری که به نمایندگی از هیئت بوکس استان قم در این مسابقات موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز اوزان خود شدند، از بین سایر بوکسورهای قمی محمدجواد ستاری موفق‌تر از دیگران بود و توانست با پیروزی در دیدار نهایی وزن منهای 70 کیلوگرم به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یابد و بدین ترتیب تیم قم که با شش بوکسور در این رقابت‌ها حضور یافته بود توانست رتبه ششم را به خود اختصاص بدهد.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول