اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخاباتی

وحید زوارزاده رئیس هیئت بوکس اردبیل شد

مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان اردبیل با تشکیل جلسه‌ای وحید زوارزاده مقدم را با کسب 16 رأی به عنوان رئیس هیئت بوکس استان اردبیل انتخاب کرد.

وحید زوارزاده رئیس هیئت بوکس اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد، وحید زوارزاده مقدم با کسب 16 رأی از مجموع 16 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بوکس استان انتخاب شد.

در این مجمع انتخاباتی که با تفویض اختیار رئیس فدراسیون بوکس به اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: هیئت بوکس استان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش مضاعف، همکاری و همدلی همه ورزشکاران و دست‌اندرکاران است.

احد پازاج افزود: مدیریت بهینه مالی در تمامی هیئت‌های ورزشی به ویژه در هیئت بوکس استان می‌بایست نهادینه شود تا بستر رشد و توسعه این رشته بیش از پیش فراهم شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بوکس استان می‌تواند با برنامه‌ریزی درست و پشتوانه نوجوانان و جوانان مستعد به شایسته‌ترین رتبه و جایگاه دست پیدا کند که در این زمینه ضرورت دارد بیش از گذشته این رشته ورزشی مورد حمایت قرار گیرد.

پازاج خاطرنشان کرد: ما بدون اینکه دخالتی در انتخابات هیئت‌های ورزشی داشته باشیم تنها با نظارت‌های مستمر و حمایت‌های همه جانبه از هیئت‌ها سعی داریم همراه و پشتیبان آنها باشیم که هیئت بوکس نیز از این امر مستثنی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: ‌ورزش زمانی می‌تواند به مرحله بلوغ برسد که استعدادهای ناب در هر رشته ورزشی شناسایی شده و با راهبرد درست برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

در این جلسه محسن حیدری‌فرد، وحید زوارزاده مقدم و بهنام حمیدزاده به عنوان نامزدهای تصدی ریاست هیئت بوکس استان از درآمدزایی و خودکفایی مالی هیئت، جذب اسپانسرهای مالی و فعال کردن این هیئت در شهرستان‌های دارای استعداد را از عمده برنامه‌های اصلی خود برای بوکس استان یاد کردند.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول