اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی ‌

‌‌قبور مطهر شهدا در کوهبنان عطر‌افشانی شد

در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی قبور مطهر شهدا در کوهبنان غبارروبی و عطر‌افشانی شد.

‌‌قبور مطهر شهدا در کوهبنان عطر‌افشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهنبان، صبح امروز همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا مراسم غبارروبی و گلباران قبور پاک و مطهر شهدای شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، امام جمعه‌، فرماندهان نظامی و انتظامی‌، کارکنان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و همچنین اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در این آیین اظهار داشت: هدف از گلباران قبور مطهر شهیدان تجدید میثاق با شهدا، یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های ‌نیروی انتظامی و زنده کردن فرهنگ شهید و شهادت است‌.

وی افزود: آسودگی و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌‌های شهدا و رزمندگانی است که با نثار جان خود دشمن تا دندان مسلح را از خاک پاک کشورمان بیرون راندند و جان خود را در این راه در طبق اخلاص نهادند.

متقی تصریح کرد: دلاور‌مردان نیروی انتظامی هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران بعد از آن در تمام‌ صحنه‌ها و حوادث به ویژه در مصاف با اشرار و سوداگران مرگ که در جنگی دیگر با مردم بودند، با فداکاری و از خودگذشتگی در راه حفظ و دفاع از آرمان‌های اسلام‌، انقلاب و ولایت جان خود را فدا کردند تا بدین وسیله زمینه امنیت و آسایش جامعه را در کنار حفاظت از دستاوردهای انقلاب رقم بزنند.

فرماندار کوهبنان گفت‌: ما به شهدا‌ و آرمان آنان نیازمندیم، لذا باید جوانان و کسانی که شهدا را درک نکرده‌اند بیشتر با شهدا آشنا کنیم، اینجاست که انتقال پیام شهدا به نسل جوان موجب خنثی شدن توطئه دشمنان در عرصه جنگ فرهنگی می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان کوهبنان در دوران دفاع مقدس بیش از 174 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است‌.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول