اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت

افزایش کشفیات مواد مخدر در بشرویه

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه گفت: کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش کشفیات مواد مخدر در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، عباس کامران‌نژاد صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: همکاری مردمی در گزارش دادن برای کشف مواد مخدر و موارد سرقتی نیز بیش از گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اعتیاد از بزرگ‌ترین معضلات و آسیب‌های اجتماعی است که جوانان و نوجوانان را در تمام جوامع تهدید می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه ادامه داد: در راستای پیشگیری از این معضل مخرب و برنامه‌ریزی برای فرهنگ‌سازی مناسب جهت مقابله با این پدیده شوم جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر بشرویه به طور منظم برگزار می‌شود.

کامران‌نژاد تصریح کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مدارس برگزار می‌شود و برای آگاهی بیشتر مردم با معضل اعتیاد و پیامدهای آن با نهادهایی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش تعامل بیشتری از سمت نیروی انتظامی برقرار شده است.

وی سرقت، پخش و توزیع مواد مخدر و همچنین اختلافات ملکی را از جمله بیشترین موارد سرقت در بشرویه دانست و افزود: همکاری مردم در زمینه شناسایی متخلفان و ارائه گزارش به پلیس تاثیر زیادی در بهبود عملکرد نیروی انتظامی در مقابله با ارتکاب جرم دارد.

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه با اشاره به این‌که خراسان جنوبی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: قرار گرفتن این استان در مرز شرقی کشور و در مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر سبب بروز ناامنی در خراسان جنوبی نشده که این موضوع به واسطه هوشیاری و اقتدار نیروی انتظامی محقق شده است.

انتهای پیام/69006/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول