اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبری خوش برای عرصه سلامت اعلام شد

فعالیت 34 پزشک متخصص و فوق‌تخصص جدید در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از هم‌اکنون تعداد 34 پزشک متخصص و فوق تخصص در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار می‌شوند.

فعالیت 34 پزشک متخصص و فوق‌تخصص جدید در کهگیلویه و بویراحمد

کیان دهرابپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که همواره در زمینه درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته بحث پزشک متخصص بوده است.

وی از کارهای بزرگ در زمینه بهداشت و درمان در سال‌های اخیر گفت و افزود: بسیاری از زیرساخت‌ها آماده شده و باید تلاش کنیم باقی‌مانده زیرساخت‌ها را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در استان برای آسودگی خیال مردم آماده کنیم.

مدیر امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مقوله سلامتی را در راس هر کار و اقدامی دانست و گفت: همه باید دغدغه سلامتی مردم را داشته باشند و این تنها کار یک مجموعه نیست.

وی با اعلام خبری خوش برای عرصه سلامت استان اظهار داشت: تعداد 34 نفر پزشک متخصص و فوق‌تخصص از امروز در سراسر استان مشغول به کار می‌شوند.

این مسئول بهداشتی و درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: از این تعداد 32 پزشک متخصص و دو نفر فوق‌تخصص هستند.

وی افزود: این پزشکان در تخصص‌های ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان، جراحی مجاری ادراری و تناسلی، جراحی گوش و حلق و بینی، اطفال، داخلی، بیماری‌های قلب و عروق، روانپزشکی، طب کار، چشم، پوست، بیهوشی، بیماری‌های اعصاب و آسیب‌شناسی کار خدمتگذاری به مردم استان را بر عهده خواهند گرفت.

دهرابپور خاطرنشان کرد: برخی از این متخصصان اطفال و داخلی در بعضی از شهرستان‌های کوچک استان فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تعداد متخصصان نسبت به جمعیت در رده ششم قرار دارد.

انتهای پیام/82009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول