اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ارزیابان شرکت ملی گاز ایران صورت گرفت

ارزیابی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

دبیر کارگروه تکریم ارباب رجوع شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از انجام ارزیابی طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در قالب برنامه‌های تحول اداری شرکت ملی گاز ایران در مهرماه خبر داد.

ارزیابی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، علیرضا پرنیان اظهار داشت: براساس برنامه زمان‌بندی امور بهره‌وری و تحول اداری شرکت ملی گاز، اهداف، برنامه‌ها و اقدامات پالایشگاه خانگیران در حوزه تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع توسط تیم مجربی از ارزیابان شرکت ملی گاز ایران در تاریخ 9 مهرماه جاری به مدت دو روز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این ارزیابی که براساس مدل 11 معیاری ارائه شده از سوی شرکت ملی گاز ایران انجام شد، مصادیق اجرایی کلیه خدمات ارائه شده به ارباب رجوع شامل مراجعین، کارکنان، جامعه و دستگاه‌های اجرایی، مشتریان درون و برون سازمان در سال 1391 و برنامه‌های بهبود مرتبط با حوزه‌های ذکر شده به صورت دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

پرنیان تصریح کرد: تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از برنامه‌های تحول اداری است که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول