اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد برای عبور از محرومیت‌ها نیازمند کار جهادی است

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت به استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد که از محرومیت‌ها رنج می‌برد نوعی مجاهدت است و برای عبور از محرومیت به کار جهادی نیاز داریم.

کهگیلویه و بویراحمد برای عبور از محرومیت‌ها نیازمند کار جهادی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی حسن نوروزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که خدمت در استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد نوعی مجاهدت است، اظهار کرد: باید همه توان خود را برای رفع حداکثری محرومیت‌ها به کار گیریم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور باید از همه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف استفاده کرده و قبل از هر چیز نیروی انسانی کارآمد و توسعه یافته را که در استان تعداد آن‌ها کم نیست مورد توجه قرار دهیم.

نوروزی در ادامه تصریح کرد: استان از برخی نگاه‌ها از گذشته تاکنون رنج برده و امروز باید برای توسعه متوازن و به دور از هرگونه مرزبندی اعم از جغرافیای و آب و هوایی دغدغه توسعه داشته باشیم.

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نباید برخی حرف‌های گذشته را تکرار کرد چرا که استان به آرامش برای کار و تولید هر چه بیشتر نیاز دارد و زمان آن فرا رسیده که همه با هر سلیقه و تفکری با دلسوزی و همت مضاعف کارهای بر زمین مانده را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی اولویت خود در مسئولیت جدید را کار و تلاش همه جانبه برای رفع محرومیت‌ها دانست و گفت: همان‌گونه که استاندار محترم نیز در سخنان خود بارها گفته‌اند امروز دشمن اصلی استان ما فقر و محرومیت است که باید هر روز به فکر رفع قسمتی از آن باشیم.

وی با درخواست از همه اهالی رسانه برای همکاری با این معاونت خاطرنشان کرد: پیشنهادات سازنده اصحاب رسانه را با جان و دل می‌پذیریم چرا که برای موفقیت لازم است خرد جمعی را سرلوحه امور به خصوص در برنامه‌ریزی‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول