اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاج‌گردون خطاب به معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ذهنیت مسموم تبعیض کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را آزرده کرده است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، طی یادداشتی از معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با خدمت بدون منت در راه توسعه و پیشرفت این استان گام بردارند.

ذهنیت مسموم تبعیض کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را آزرده کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت در یادداشتی خطاب به معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ضمن یادآوری نکاتی از آنان خواسته است تا با توجه به ظرفیت‌های تمامی شهرستان‌های این استان، زمینه‌ساز همگرایی مردم در توسعه و آبادانی شده، گام‌های بلند برداشته و عقب‌ماندگی گذشته را جبران کنند.

در این یادداشت که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران ارسال شده، آمده است؛

برادران گرامی جناب آقایان نیک اقبالی، محمدی، نوروزی، محنایی

معاونین محترم استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام

لازم دانسته انتخاب و انتصاب شما عزیزان را تبریک عرض نموده و از صمیم قلب آرزوی موفقیت و سربلندی شما را از خداوند متعال طلب نمایم.

اکنون که در آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید و انتخاب استانداری توانمند و بومی در استان عزیزمان هستیم، وظیفه دارم به عنوان نماینده مردم نکاتی را چند به استحضار رسانده و درخواست نمایم این موارد مدنظر قرار گرفته تا ان‌شاالله با کار و تلاش، توسعه و آبادانی استانمان عزت مردمانمان را به دنبال داشته باشیم.

فراموش نفرمایید مردم عزیزمان در روز ٢٤ خرداد ماه یک بار دیگر و همانند گذشته و قاطعانه، در وهله نخست با رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپس با رأی به اعتدال، تغییر و عدول از انحراف و تلاش برای اعتلای نظام و تداوم اصلاح جامعه و فرایندها را خواستار شدند.

1-حضور چشمگیر جوانان در پای صندوق‌های رأی بیانگر امید به آینده و ضرورت نگاهی نو به دولت و اقدامات آن است که لازم است در برنامه های شما عزیزان توجه به جوانان و مطالبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آنان به جد مدنظر باشد.

2- استان عزیزمان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از ظرفیت بوده که در فرایند توسعه، گرفتار گره‌های کور و طناب پوسیده عقب‌گرایی شده که لازم است همه آنچه که در توان دارید را به کار بسته، تا آنچه که حق این ملت است ادا شود.

3- وجود ذهنیت مسموم تبعیض و عدم تعادل‌های منطقه‌ای بیش از هر زمان دیگر، مردم عزیزمان را آزرده خاطر ساخته و تلاش علمی همراه با عدول از قومیت و منطقه‌گرایی مهم‌ترین نشانه‌ای است که شما عزیزان با انتصابات و فعالیت‌های خود می‌توانید به جامعه هدیه کنید.

4- توجه به برنامه‌های علمی همراه با نگاه آمایشی به ظرفیت‌های اقصی نقاط استان، زمینه‌ساز همگرایی مردم در توسعه و آبادانی دیارمان بوده که لازم است در کوتاه مدت و با چنین نگاهی، گام‌های بلند برداشته و عقب‌ماندگی گذشته را جبران نمایید.

5- کار و تلاش شما آنچنان باشد که هر فرد این استان از پای قله پر افتخار دنا تا ماغر، دیشموک، لنده، باشت، باباکلان و همه و همه افتخار کنند که عضوی از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و به آن ببالند و شاهد محو شعار انتزاع و تغییر نام و... باشیم.

6- تمام وجودتان خدمت بی‌منت باشد تا یکایک کارکنان و مردم عزیزمان با دیدنتان، خدمت صادقانه را لمس کرده و ببینند.

7- اخلاق‌مداری و احترام به فرهنگ مردم باید پایه‌های استفاده از نیروهای بومی را تقویت کند و ان‌شاالله آنچنان خدمت کنید که در سال‌های آتی شاهد حضورتان در رده‌های بالای مدیریتی کشور باشیم همچنان که برخی از گذشتگان شما بودند و امروزه افتخار خاک کهگیلویه و بویراحمد هستند.

در خاتمه توصیه میکنم همگرایی و کار با صداقت در کنار استاندار محترم و وفاداری به آنچه که امروز به واسطه آن در این مسند قرار گرفته‌اید را سرلوحه کار خویش قرار دهید و فراموش نفرمایید: «اوفوا بالعقود...»

امید به عزت ایران عزیز و سربلندی مردمان غیور کهگیلویه و بویراحمد.

انتهای پیام/82001/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول